2012年7月26日

眾多的 Pooh Pooh, 令我眼花撩亂...!

之前已經介紹過 東京迪士尼樂園 內不同嘅遊樂設施,而家就只係剩下最後一個。但係呢篇文章並唔係講佢,而係講玩完佢之後會去到嘅一間商店。響香港,我地玩完 小熊維尼歷險之旅 之後,會去到一間叫 Pooh Corner 嘅商店,至於東京呢到,雖然就唔係叫 小熊維尼歷險之旅,入面亦有好大分別,但係玩完個遊戲設施之後,都係會去到 Pooh Corner 商店。




話到明係 PoohCorner,入面當然就係賣 Pooh 嘅商品啦!入面真係有好多好得意可愛嘅 Pooh Pooh,令到我眼花撩亂!0_0




啲特別大隻嘅 Pooh Pooh,更加有一張木椅俾佢地坐!





有咁多 Pooh Pooh 圍住我,本身鍾意 Pooh 嘅我,當然抵抗唔到佢地嘅引誘!除咗之前分享過嘅 鎖匙扣毛公仔 以及 家庭用品 之外,我仲買咗一系列嘅文具!





我買咗兩版貼紙,其中一版係 Pooh 嘅各種表情,而另一版更加有毛絨設計!





至於記事簿,就分別買咗一本大嘅同埋一套迷你嘅。睇下個包裝,有 Pooh 以及城堡嘅圖案架!




大嘅一本,上面有英文字母砌成一個心型,除咗 Pooh 之外,仲有 豬仔 Piglet 出現!




入面有 Pooh 嘅水印,仲要係半透明,唔洗驚會阻住你寫野!( 雖然正常黎講我都唔會用 =_= )




而嗰套迷你記事簿,一共九本,就係用咗樂園內嘅七個主題園區做主題嘅。




另外有一本就用咗樂園地圖做背景,而背後就全部都統一返用城堡黎設計。 





好啦,講完 Pooh 商店同埋 Pooh 商品,唔好俾佢停!下一篇文章就會帶大家進入一個新奇、震撼嘅 Pooh Pooh 世界!你準備好未呢?


沒有留言:

張貼留言