2012年7月26日

新奇, 好玩, 震撼 - Pooh 一次過為你達成三個願望!

去到最後一個重點遊樂設施,亦係最後一個分享嘅 東京迪士尼樂園 遊樂設施。Winnie the Pooh 真係好受人歡迎,我都係其中一個粉絲。一位咁多人喜歡嘅 迪士尼朋友,自然就會擁有一個屬於佢自己嘅遊樂設施;香港就有 小熊維尼歷險之旅,而東京呢邊就有 小熊維尼獵蜜記 Pooh's Hunny Hunt。




香港嘅 小熊維尼歷險之旅 好多時都要排好耐隊,所以最緊要就係拎 Fastpass。響到訪 東京迪士尼樂園 之前,響網上檢查過 小熊維尼獵蜜記 嘅等待時間;嘩,正常要排一個半鐘頭以上,Fastpass 亦轉眼間就會派哂!所以,當日一衝去玩完 怪獸公司迷藏巡遊車,就即時去拎返張 Fastpass。講到 Fastpass,東京呢邊啲 Fastpass 發行機好得意,係唔需要成張飛放入去嘅;只要將門票上嘅電腦條碼對準掃瞄器,張 Fastpass 就會跌出黎架啦!另一方面,響香港,未夠鐘就想拎下一張的話,會出一張寫住「無效」嘅 Fastpass;而呢邊,佢係唔會跌任何野出黎,環保啲。




夠鐘入去玩啦!Fastpass 真係快好多!響戶外等待區,佢地整到好似一個小花棚咁。




一入到去室內,就黎到 Winnie the Pooh 嘅屋企。呢到有 維尼 食嘅水果喎!




呢到亦有玩具,仲可以見到 Pooh Pooh 好鍾意玩嘅嗰個汽球啊!有隻小木馬,但好似唔啱佢玩喎,佢太大舊啦!




仲有一幅 百畝森林 嘅地圖;未睇呢幅地圖之前,我都唔知森林入面實際上有啲咩。




繼續響等待區入面行,開始入到去一個滿佈故事書頁嘅地方,香港都有呢啲故事書頁架。







每張故事書頁上面,都印有今次嘅故事名,Pooh'sHunnyHunt。




故事書頁上,有好多圖畫,全部都係 Pooh 同埋佢啲朋友黎架!







響欣賞呢啲故事書頁嘅同時,我亦發現呢到嘅牆面都係好靚!有一個個 Pooh 嘅圖案!




去到登上蜜糖罐嘅地方啦!呢到都有 百畝森林 嘅地圖,仲要係加大版!





雖然我通常玩呢啲室內遊戲設施都唔會影相,太快太暗好難影,同埋想留返俾大家親身經歷;不過響呢個遊樂設施上面,我真係忍唔住!實在係太正啦!我一定要影俾大家睇下有幾咁正!響正式開始獵蜜之旅之前,影咗呢一張相;大家睇唔睇到有咩特別呢?




冇錯!呢到係冇路軌架!每次會有三個蜜糖罐,每個罐都會行不同嘅路線。亦即係話,要真玩哂呢個遊樂設施,睇哂入面嘅所以野的話,你就要玩三次啦。香港迪士尼樂園 將於明年春季嘅 迷離大宅,都係採用咗呢個系統架!

第一個場景,就係 百畝森林 刮起大風!大家可以見到整個場景整得非常立體。




Pooh 仲同佢個汽球一齊俾風吹起咗!而 豬仔 就好努力地想入返樹屋入面。





去到第二個場景,我地跟住 跳跳虎,一齊紮紮跳!跳跳虎 係由動畫顯示出黎嘅。不過響呢個時候,明明坐緊響蜜糖罐入面,但係就好似玩緊跳彈床咁!我諗咗好耐,都耐唔明佢點做到呢個效果!究竟係架車彈緊,定係成個地板彈緊呢...?




之後又入到另一間房,又再有動畫睇,今次係睇 Pooh Pooh 訓覺。




佢訓緊時發咗一個夢,而我地亦隨即進入佢嘅夢境入面,黎到一個蜜糖世界!




呢到嘅空間好大,三個蜜糖罐將會分開,各自有不同嘅體驗。




其中一個體驗,就係會將你對正呢個大炮。點火,發炮!如果佢只係得風噴出黎,都已經算幾過癮啦!但最估唔到係,佢竟然會有焦糖味道噴出,好香!




離開夢境世界,我地返返黎現實,Pooh 最後亦成功搵到佢最愛嘅蜜糖!又再一次估唔到,呢間房入面,充滿咗甜甜的蜜糖味道!




獵蜜之旅正式完結,出口呢到周圍都係嗰隻好靚嘅牆面!




如果你有玩過香港嗰個版本,你會發現以上東京嘅版本,個故事其實係差唔多,甚至短啲添!但係,呢邊用嶄新嘅系統,令蜜糖罐響你無法預知嘅情況下前進,亦做到意想不到嘅彈跳效果!加上設計得更立體嘅場景,以及從未體驗過嘅嗅覺效果,令一個平平無奇嘅遊樂設施變得神奇!我第一次玩嘅時候,係全程呆咗,特別係因為你好熟悉每一個場景,但就好似黎到一個升級版!只係睇我啲相同我打嘅文字,係絕對唔能夠感受箇中樂趣,你亦可能覺得我好似發咗癲咁...  但如果你真係有機會去 東京迪士尼樂園 玩,就算冇 Fastpass,都一定要去排隊,排幾耐都抵!


沒有留言:

張貼留言