2012年7月26日

這裡, 讓我的夢想成真...

響幾個月之前,我響呢個Blog寫咗一篇關於我嘅夢想嘅文章。其實我有好多夢想,但響呢一刻,我最想實現嘅,就係要成為一位演藝人員。香港迪士尼樂園,聽閒,呢個地方有一種魔力,能夠令不同人嘅夢想得以成真;然而,亦因為呢一個地方,我擁有了一個夢想;終於,我有機會將佢實踐出黎。




但係,夢想成真,唔係一件開心嘅事咩?點解會用一張睇落唔太開心嘅相呢?我用嘅呢張相,係響上年 迪士尼黑色世界2011 活動,黑色馬戲班 嘅門口影嘅。而我,今日就申請了應徵成為 迪士尼黑色世界2012 嘅演藝人員,所以就用呢張相。

黑色世界,係一整年之中,我最喜愛嘅活動,因為覺得佢夠刺激。成為演藝人員,我嘅夢想;黑色世界,我喜愛嘅活動;能夠將兩件事組合起來,真係特別興奮!但事實上,響呢一刻都仲有好多疑問同擔憂,例如係我九月先過18歲嘅問題...  不過無論如何,我都相信憑住自己嘅信心同能力,係可以真真正正實現我呢個夢想嘅!

希望到時可以穿上制服,響樂園入面見大家啦!如果你見到一個名牌上寫住 Thomas,感覺上又好似係我嘅物體,記得過黎同我打聲招呼啊!又或者過黎問我拎貼紙都得!我會好開心架!( 車~ 都未成事,就講到好似真係得咁~ >_< )


1 則留言:

  1. 英雄所見略同
    我都好想做CM㗎
    可惜我得嗰15歲
    而且家人話入hkdl做就要做管理層😢

    回覆刪除