2012年7月25日

欣賞森林故事期間, 卻突然直衝而下!

第二個響我眼中嘅重點遊樂設施,就係 動物天地 嘅 飛濺山 Splash Mountain 啦!之前都講過呢個遊樂設施有電影 南方之歌 做背景故事,一路玩一路睇故事,好特別。呢個遊樂設施嘅外觀都整得非常有森林色彩,亦會有木船經過。





電影 南方之歌 嘅主角就係兔仔 Br'er Rabbit,佢亦順理成章成為呢個遊樂設施嘅主角。每個招牌上,除咗有 SplashMountain 字樣之外,仲可以見到 Br'er Rabbit 嘅蹤影。





呢個係一個帶有少少刺激元素嘅遊樂設施,所以濕身都在所難免嘅。




入到去等待區,入面原來都幾大,要行好耐先到上船嘅位置。呢到就設計到好似一個森林入面嘅山洞咁,我覺得啲燈令到整個環境好有氣氛啊!





山洞呢到有一隻貓頭鷹,為你簡單講述今次嘅故事。但當然,又係講日文嘅。=_=




慢慢行到入去深處,就會發現山洞就會出現少少變化,我覺得佢地整得好靚啊!




我覺得佢好玩嘅地方,係佢結集咗故事同埋刺激兩種元素,呢種亦係我最愛嘅遊樂設施。特別係有一下,你明明係響室外,突然跌咗一下,一跌完就入咗去室內嘅故事世界,好正!整個旅程大約10分鐘,我都估唔到係會咁耐,不過你玩完之後會覺得呢10分鐘真係好抵!而當中嘅高潮,當然就係由最高位置突然直衝而下啦!亦即係企響出面可以見到嘅嗰一下。入面嘅故事,我唔響到多講啦;因為我想等你有機會時,自己去發掘,會過癮好多架!

一跳就跳到去出口嘅位置啦,呢到係設計到好似 Br'er Rabbit 嘅屋企咁。佢響呢到除咗放咗一幅好大嘅畫之外,仲放咗一啲相框!





無論係礦洞又好,山洞又好,一班 幻想工程師 都能夠整到好有氣氛,佩服!




最後,同樣送上一幅 飛濺山 嘅夜景照片。你鍾意日間定係夜晚多啲呢?




雖然我話我最鍾意嘅,係能夠結集刺激同埋故事兩種元素嘅遊樂設施,但係剩餘兩個嘅重點遊樂設施,都唔係呢一種帶有刺激嘅遊樂設施。想知點解佢地能夠登上重點遊樂設施之位,就記得要留意之後嘅文章啦!不過無論如何,飛濺山 真係一個好正好值得玩嘅遊樂設施,希望未來可以響香港有得玩!


沒有留言:

張貼留言