2012年7月25日

巨雷山 內裡的神秘礦車...

好啦好啦!終於都到咗最後嘅重點遊樂設施啦!一共有四個,會分兩輪黎寫文章。第一個其實係四個之中我覺得較遜色嘅一個,無其他三個咁正。呢個遊樂設施就係位於 西部樂園 嘅 巨雷山 Big Thunder Mountain。響主題園區內嘅各個位置都可以見到山上有礦車經過。




嘩,睇下個等待區幾大!咁就即係平時要排好耐隊啦!好好彩,我當時只係需要排20分鐘。





咦?礦車?咪即係同 灰熊山谷 一樣?冇錯,都係以礦車做主題,不過就係兩個完全不同嘅故事。灰熊山谷 就講到有一班熊為小鎮帶黎好運,令佢地搵到金礦;灰熊山極速礦車 就係帶我地入山洞掘金,並響期間遇上一眾灰熊。而 巨雷山 嘅故事,就係講到呢座山內嘅礦洞,一早就已經俾人掘走哂啲金,呢到亦慢慢荒廢咗;但有一日,有人突然聽到 巨雷山 內嘅礦車竟然自動行駛!之後佢地將呢到發展成一個旅遊點,俾遊人登上礦車進行神秘嘅冒險之旅!

等待區內都放咗好多同採礦有關嘅佈置,大家可以比較下同香港嘅 灰熊山 有咩唔同。( 有關文章 )







呢到亦有招牌印有 Big Thunder Mining Company 巨雷採礦公司 嘅標誌。




之前講過呢個園區有大型粉飾工作進行緊,亦因為咁,園區唔能夠清楚見到整座 巨雷山。
響等待區內,望出窗口,終於可以望到整座嘅 巨雷山 啦!




黎到上礦車嘅位置,呢到都幾暗。呢張相我之後調較過個光度,原先太暗睇得唔太清楚。




至於出口位都繼續有採礦工具嘅佈置,亦整到好似真係一個礦洞出口咁。




原先我最後想襯就黎關門之前冇咩人玩多次,不過我揀咗玩 飛濺山 先。但因為 飛濺山 個旅程實在太長,最後趕唔切,去到入口時已經關閉,只好影下相啦!





之前都講過,我始終都係覺得香港嘅 灰熊山極速礦車 係比 巨雷山 更加好玩。講刺激就兩個都差唔多,但講到故事,巨雷山 就未能響過程中完整地呈現佢嘅故事;我都係上網睇返先知道個故事,灰熊山 響呢方面係做得更好嘅,所以值得我地自豪!


沒有留言:

張貼留言