2012年7月12日

警告! 此處正遭受不明物體入侵!

黎到 探險樂園 Adventureland 啦,呢到亦即係香港嘅探險世界。咦!有個好高嘅塔喎!仲好有原始風味!就等我入去探索一下啦!





等陣!點解有架太空飛船響到架!好似有啲唔尋常喎...




原來呢到係 提基神殿 The Enchanted Tiki Room,但個牌俾人畫花咗喎...「史迪仔呈獻:Aloha E Komo Mai!」唔知搞邊科呢...




妮露 唔見咗 史迪仔!佢一定係去咗搞搞震啦!




啲木柱上面除咗有 妮露 張標貼之外,仲有啲藍色嘅腳印,唔通...




先唔理啲腳印,睇下周圍嘅佈置先!走廊上面有一個個花籃,好靚!




牆上亦有好靚嘅壁畫,但係俾啲腳印整花咗...




嘩!屋頂嗰到穿咗好大個窿喎!究竟搞咩啊!




入去之前,有位演藝人員姐姐講咗一大堆野,不過又係日文,所以我唔知佢講咩...  入面有啲雀仔響到,周圍亦有一啲花籃同埋圖騰木柱。




呢個神殿入面嘅所有野都係有生命架!佢地一齊唱歌,表演俾我地睇啊! 最中間有四隻雀仔,佢地就係主音啦!而其他周邊嘅雀仔、花籃,甚至係圖騰,佢地都會唱歌!




響呢個時候,我發現啲窗原來全部都俾人畫花哂...




突然,音樂停咗,全場黑哂。有野響舞台中間走出黎啊!大家都應該估到係邊個啦!就係 史迪仔 啦!





原來佢唔係黎搞搞震架,佢係想一齊唱歌,表演俾大家睇!




睇下佢!彈住木吉他,同雀仔佢地一齊合唱!




我覺得呢個表演好好睇啊!聽歌之餘,又可以見到 史迪仔 搞笑嘅樣!特別係出面啲預告好有心思,等你可以慢慢估下之後會有咩事發生!值得一讚! 


沒有留言:

張貼留言