2012年7月12日

西部樂園 - 巨雷下的西部小鎮

講完 動物天地,就講下隔離嘅 西部樂園 Westernland 啦!吓!又係西部?!冇錯,同 灰熊山谷 係同一個主題嘅。事實上,我覺得我地嘅 灰熊山谷 係同時結合咗 動物天地 同埋 西部樂園 嘅元素。因為 西部樂園 呢到主要唔係以動物為題,而 灰熊山谷 就加咗灰熊嘅故事響西部小鎮入面。

以下呢張相係 西部樂園 嘅其中一個入口,響呢個位仲可以見到 灰姑娘城堡。同時,亦可以見到 西部樂園 啲建築物同 灰熊山谷 嗰啲都好相似。大家亦可能會留意到個地面係濕哂,冇錯,嗰日啲雨係由朝早落到夜晚... =_=




標題話巨雷下的西部小鎮。咩叫巨雷下呢?呢到成日行雷?其實巨雷即係呢到好受歡迎嘅遊樂設施,巨雷山 Big Thunder Mountain。呢個都係迪士尼經典遊樂設施黎,除咗香港,世界其他地方嘅迪士尼樂園都有。不過,因為呢個都係重點遊樂設施之一,所以都係留到響較後部份先講。




講下呢個園區內嘅遊樂設施啦!呢到有一個劇院嘅,不過我為咗慳返啲時間,所以冇去睇,只係響門口昅一昅。




呢個劇場係以一班熊為主題嘅,入面可以見到佢地去旅行嘅裝備,有滑浪板同埋滑雪板等等。上面先講完呢個區唔係以動物為題,咁點解又會有一個以熊為題材嘅劇場?其實呢個區響加洲 迪士尼樂園,以前係響 動物天地 入面嘅 ( 而家已經拆咗 )。但響 東京迪士尼樂園 呢到,相信係因為 動物天地 唔夠位而搬咗過黎。




另外亦有一個射擊場,但係要俾錢,我又唔係太感興趣,所以都冇玩。




上一篇文章都有提及到,因為河流區域進行粉飾工作,所以部份遊樂設施暫停。響以下呢張相片就可以見到呢間餐廳嘅周邊有圍板遮住有關位置,其實個範圍都幾大。




呢塊木板就一次過顯示哂河流區域嘅遊樂設施。當然,佢地當日係關閉嘅。當中包括有西部渡輪,可以環繞河流一圈;以及係木筏,同我地香港差唔多,可以去一個島,島上有樹屋,不過就唔係以泰山做主題。




餐廳有露天茶座,如果冇落雨,坐響到食野嘅話,個氣氛應該都唔錯。




園區入面都有好多以西部為題嘅擺設,例如呢隻印第安熊木雕。




西部小鎮入面有一間麵包鋪,店外有一袋袋麵粉。




但係我覺得呢個園區入面最正嘅位並唔係西部小鎮,而係洗手間!洗手間?唔係掛!冇錯,係洗手間,咁係因為通往洗手間嘅通道設計到好似一個礦井咁!




雖然 西部樂園 同埋 灰熊山谷 都係以西部為主題,都差唔多。但 灰熊山谷 勝在有一個原創故事,將灰熊加咗入去,比起純粹西部主題更加有吸引力!


沒有留言:

張貼留言