2012年7月12日

動物天地 - 以優悠郊外為主題的園區

因為 灰熊山谷 過多兩日就開幕,所以呢幾日都集中講佢。可能大家都已經睇到悶哂... 所以,而家就等我地去返 東京迪士尼樂園 啦!

應承咗大家今次會分享之前未講過嘅園區,今日嘅三篇都係關於三個不同嘅園區!而呢篇文章就係講 動物天地 Critter Country 嘅,呢個園區俾我嘅感覺係...  去郊外小旅行,途中遇上好多不同嘅小動物,個感覺係好優悠嘅。




呢個園區入面有好多郊野小屋,應該就係一班動物嘅屋企啦。







園區入面有好多動物出沒!果然係 動物天地!






其中亦有黎自電影 南方之歌 Song Of The South 嘅 迪士尼朋友。但大家都可能未聽過呢套電影,因為我都未聽過,要上網搵資料先知...  呢套電影都真係好耐,由迪士尼公司響1946年發行上映,加上香港呢邊冇相關嘅 迪士尼朋友 出現,所以唔識都好正常。呢個園區入面有另一個好受歡迎嘅遊樂設施,飛濺山 Splash Mountain,都係以呢套電影做主題嘅,之後會再同大家分享。




呢個園區係整個樂園咁多個園區之中最細嘅一個。我去嘅時候,呢個區同埋旁邊 西部樂園 Westernland 嘅河流區域進行緊粉飾工作,整個園區只係剩返 飛濺山 開放,所以就更加突顯咗佢嘅細小。




園區內總共有兩個遊樂設施,除咗 飛濺山 之外,另外有獨木舟,不過就因為河流需要進行粉飾而暫停開放。




呢個區冇火車站,不過就會有經過火車經過。佢地嘅火車並唔係好似我地香港咁環繞整個樂園 ( 未擴建前 ),而係只穿梭於樂園左邊部份嘅三個園區,動物天地、西部樂園、探險樂園。但係,因為部份路段係環繞正粉飾緊嘅河流,所以鐵路都係暫停開放。





其實整個河流周邊都有好多遊樂設施,佢地全部都暫時關閉。但幸運嘅係,佢地都唔係一啲重點遊樂設施,所以對我黎講都唔係咁大影響;況且,如果要玩埋佢地咁多個的話,可能就唔夠時間玩哂所有野啦!唯一覺得失望嘅係,冇得影相...  因為條河都應該會幾靚... 不過我都冇咩所謂嘅!


沒有留言:

張貼留言