2012年7月11日

虛擬的迪士尼世界 - Disney Universe

響考公開試之前,知道迪士尼方面出咗新嘅電腦遊戲叫做 Disney Universe。睇過啲畫面都幾吸引,所以應承咗自己考完試就買黎玩。但到考完試後,又成日唔記得咗,到昨日咁啱見到有,終於就買咗返屋企啦!其實我原本係想買另一啲野,但尋日去唱片店時候就未有,咁我得閒響間店入面行下,見到呢個遊戲,竟然只係$99 ( 原本應該大約$300)!咁係因為係最後一隻,佢地想清貨,所以有特價。咁平,都冇咩理由反對自己唔買啦...

一入個遊戲個畫面都幾靚,根據 Universe 個名,整到好似一個宇宙咁。




呢個遊戲其中一個特點就係可以自由選擇 迪士尼朋友 造型嘅服飾。




之後就去到 World Select,選擇遊戲世界。呢個遊戲個故事係咁嘅:迪士尼建立咗一個虛擬世界,將不同嘅迪士尼故事重現。你可以響不同嘅世界入面探險,探索一下呢啲迪士尼故事。點知,虛擬世界入面嘅機械人出現問題,令佢地變咗壞人,發生叛變。而我地呢班原本黎到探索故事世界嘅朋友,就要幫手消滅呢啲機械人,拯救呢個虛擬世界。




遊戲入面一共有六個故事世界,但一開始只可以揀 魔盜王。怪獸公司、愛麗絲夢遊仙境、獅子王、太空奇兵威E、阿拉丁,就要靠響遊戲入面拎金幣解鎖。




遊戲啲畫面都幾靚,以下係我響海盜船上嘅場景。




系統將我傳送到虛擬世界,冒險正式開始!




每一個場景都會有三個關卡,而最後一個關卡就有特別任務要完成。呢個場景就係要我擊沉敵人嘅海盜船,以下張圖就係我啱啱成功嘅時候影嘅。




每次完成最後任務,就可以解封一套 迪士尼朋友 造型服飾。




儲夠錢解鎖 太空奇兵威E 故事世界,呢個場景係荒廢嘅地球。




以下係之前響網上面搵返黎嘅 迪士尼朋友 造型服飾圖片,都有好多款架!








唔知你又會唔會有興趣一齊加入拯救 迪士尼虛擬世界 嘅隊伍呢?


沒有留言:

張貼留言