2012年7月13日

坐上賽車, 成為賽道上的皇者!

晚上嘅時候,因為開始夜,加上持續落雨,所以樂園入面少咗好多人。再次去到 明日樂園,見到朝早要排好耐嘅 大賽車場 Grand Circuit Raceway,竟然冇人排隊,所以我就去咗玩下... 而我呢個選擇,係錯誤架...




日頭經過嘅時候,因為真係好多人,加上香港都有 馳車天地,所以只係影咗旁邊嘅 閃電王麥坤。賽車場,當然唔少得佢啦!佢車頭蓋上仲印有 Piston Cup 冠軍標記!




夜晚入去玩嘅時候,亦不忘留意一下等待區有咩得意野。佢地嘅等待區設計到好似一個維修區咁,除咗賽車之外,仲有一大堆維修工具。





維修區入面亦有一塊印有賽道地圖嘅玻璃板。我地 馳車天地 就有三條行車軌,而 東京迪士尼樂園 呢到就係四條。同埋,佢地四條行車道係平排咁跟住賽道黎行,而香港嗰三條係會縱橫交錯。




好,上車啦!點解我會話做咗一個錯誤嘅抉擇呢?其實,落緊雨,我都預咗會濕。但最大問題係,因為賽道比較空曠,所以好大風。我玩完之後,俾風吹到成個凍哂!之後食返個飯先冇咁凍!




不過,就算撇除天氣因素,我都覺得相比起 馳車天地,呢個遊樂設施係冇咁好玩。呢到嘅故事設定係賽車道,賽道周邊除咗一兩個指示牌之外,就已經冇咩好睇,有啲悶。而香港嘅 馳車天地,設定為明日高速公路,周圍有好多樹木同埋特別佈置,個體驗的確係好啲。再加上,呢到啲車個感覺係好舊,行駛途中亦好嘈,相信係用柴油發動。如果時間比較充裕,想消磨一下時間的話,呢個遊樂設施都還可以嘅...


沒有留言:

張貼留言