2012年8月17日

快將成為大學生! 加洲迪士尼樂園, 我嚟啦!

今日早上知道咗大學聯招嘅結果,昨晚全晚都不斷發夢,全部都係關於聯招嘅夢。=_=  當我心情平伏返之後,當然就要上黎同大家分享喜訊啦!話哂呢到都係我主場喎!哈哈!我俾 科大 取錄咗,將會入去工程學院;雖然唔係最鍾意嘅科、學校,但有大學讀都已經好開心。之後,我可以繼續向著 幻想工程師 呢個夢想進發!我知道的確一啲都唔簡單,但我會堅持架!




但係呢,入到大學固然係開心啦,而更開心嘅係,我可以去美國加洲 迪士尼樂園渡假區 玩啦!之前文憑試放榜都同大家分享過呢件事,不過當時就未決定好未邊一個美國迪士尼。之後我就向一位網友,一位我好敬佩嘅主題公園粉絲,徵詢一下佢嘅專業意見...  聽完佢嘅意見,我而家就選擇咗加洲,至於 Walt Disney World 就遲啲我再大啲嘅時候先再諗啦! 

加洲 迪士尼樂園渡假區 一共有兩個主題樂園,正常黎講,應該都會去哂兩個架啦...  另外,仲有一個我都好想去嘅 Legoland 樂園,距離 迪士尼渡假區 大約一個小時嘅車程。可以一次過去三個主題樂園玩,真係好興奮啊!相信到時一定又會影到好多相返黎!出發日期就未定嘅,我諗都係下年6月到啦... 但我已經急不及待,加咗一個新嘅文章分類啦!

最後,我想趁呢個機會,再一次多謝一直支持我、鼓勵我、祝福我嘅朋友...  特別係由公開試開始就陪伴住我嘅朋友,多謝你地俾咗好多信心我,我先唔洗太擔心咋!要實現一個夢想,並唔係一朝一夕嘅事,需要經歷長年累月嘅磨練,先至能夠成功;希望大家可以繼續見證我嘅成長,與我一同繼續向前走,一同邁向未來!


沒有留言:

張貼留言