2012年8月15日

齊來加入 Duffy迪士尼小熊 的迎春派對!

鍾意 Duffy 嘅朋友要留意啦!因為之後全部 東京迪士尼海洋 系列文章都係同 Duffy 有關架!東京迪士尼海洋 作為 Duffy 勝地,當然有好多關於 Duffy 嘅野啦;再加上到訪當日進行中嘅 米奇和Duffy的春日巡航 活動,就有更多關於呢隻熊仔嘅野響園內出現!

響 春日巡航 活動期間,園方特別推出咗三個全新嘅節日表演,全部都有 Duffy 份架!第一個就係響 地中海港灣 對出水面進行嘅 春臨里多島 Lido Isle Welcome To Spring。之前都俾過大家睇相,演出時,一班 迪士尼朋友 會坐船出場,之後再上岸表演!第二個表演我就冇睇到,係響 美國海濱 園區內上演嘅 紐約復活節 Easter In New York。最後一個呢,就響 阿拉伯海岸 入面演出嘅,叫做 驚喜迎春 Springtime Surprise。呢一個我有幾乎睇哂全個表演,所以影到多啲相,而家就俾大家睇下啦。以下呢張相就係演出場地啦,嗰個阿拉伯式建築物嘅底下有一個舞台嘅。




舞台上更加掛有 米奇和Duffy的春日巡航 活動旗幟;好大幅,色彩繽紛,好靚。




響表演開始之前大約一個鐘,就已經有好多 Duffy 粉絲坐咗響舞台前面慢慢等待啦!不過我地嗰日得咁少時間,又點會響到坐足一個鐘丫!所以我地趁未開始之前響主題園區內玩下。當我地準時返到去嘅時候,已經係去到較後嘅位置啦!好彩又拎支長鏡頭去影相咋!

表演一開始,米奇 就拎住之前介紹過嘅藍色行李箱走出黎;睇下佢個樣幾興奮!




當然唔少得 米妮 啦!佢地呢對情人響埋一齊,幾溫馨!啲動作仲好齊添!





之後就到著住春日巡航裝嘅 Duffy迪士尼小熊 出場啦!好可愛啊!佢個樣傻下傻下咁,好搞笑! 





Duffy 同埋 米奇 都好合拍架!始終都係 米奇 帶佢出黎旅行嘛,唔合拍又點成事呢?







平時睇 Duffy 個故事,係講 米奇 同埋 Duffy 兩個人去旅行探險嘅,不過今次就有啲唔同;有埋 米妮 同埋 ShellieMay,兩對情侶一齊去旅行!又俾大家睇下 Duffy 同佢女朋友一齊嘅相啦!






呢個表演都係全程用日文黎旁述,搞到我又要估估下...  我簡略理解到,係講佢地去到世界各地進行春日巡航,今次就黎到 阿拉伯海岸 稍作停頓。響到表演尾段,燈神仲突然飄出黎!我諗佢應該係黎歡迎 Duffy 佢地啦!




唉,唔得!下次去 東京迪士尼渡假區 之前,一定要學好啲日文,如果唔係又唔明佢地講咩!其實我好耐以前已經想學日文,不過又係半途而廢,哈哈!但係今次有 Duffy 作為我嘅推動力,我諗我會學得成嘅!為咗 Duffy,我會努力嘅!


沒有留言:

張貼留言