2012年9月2日

2012九月份焦點迪士尼朋友 - The Triplets

好啦好啦!我去完迎新營返黎啦!之前就同大家講過話想趁9月頭分享一樣野!其實係因為我有一個新構思,就係每月揀一位 迪士尼朋友 做焦點人物,順便可以更加了解佢。但係今次9月份,就唔係一位 迪士尼朋友,而係三位!因為佢地係形影不離架!趁住 勇敢傳說之幻險森林 熱潮仲未減退,今個月就揀電影入面嘅 三胞胎小王子 啦!呢三位小王子,就好搞鬼,成日周圍搗亂、整蠱人;佢地仲好為食添!不過佢地好聽姐姐 梅利達公主 嘅話架,有時候仲可以好幫得手!我覺得佢地真係好可愛啊!特別係變咗三隻小黑熊之後!( 雖然我仲未分到佢地分別係邊個 =_=)

先前加咗好多新分類,好多都係我自己好希望運用自己嘅一啲小技能,同大家分享我嘅嗜好。今次嘅每月焦點迪士尼朋友,我亦會運用我嘅整圖技能,整下一啲電腦桌面月曆。獻醜了!唔知大家覺得靚唔靚呢?如果您鍾意嘅話,可以隨便拎去用架!分別有16:9版本以及4:3版本,只要Click一Click張圖,就可以放大張圖架啦!





除咗原裝版,仲有 香港迪士尼樂園 版本!加上樂園特別日子,以及係 奇妙處處通 會員適用日子。9月份就有樂園七週年生日以及係兩晚 迪士尼黑色世界2012 優先試玩夜,已經加咗響上面!






大家會唔會特別想見到某啲 迪士尼朋友 呢?有嘅話,可以留言同我講架!不過我就已經決定咗之後幾個月會用邊位 迪士尼朋友,所以可能都要等多幾個月先會出到...  但係各位朋友都不妨估下之後幾個月會有邊幾位 迪士尼朋友,睇下到時估唔估得中!^_^


沒有留言:

張貼留言