2012年9月2日

迪士尼黑色世界2012 - 全新主題, 殭屍狼人大戰, 一觸即發!

唔知點解,次次入Camp或者去旅行,偏偏就突然會有好多新消息公佈,搞到好似好落後咁...  今次入Camp,去咗三日兩夜,就正正響呢三日,樂園方面公佈咗 迪士尼黑色世界2012 嘅資料!雖然暫時未係好詳細,但睇咗啲簡介,只可以講句:今年值得一讚!

每年萬聖節 迪士尼黑色世界,我覺得係全年最具規模嘅節日活動,同時亦係我最愛嘅節日活動。特別係呢兩年,園方響活動中加入一個完整嘅原創故事,令整個活動變得更有氣氛。上年嘅 斷頭騎士,原本係參考同名電影嘅,之後就配合樂園內各個景點而變成一個原創故事;而今年,樂園就用咗 黑色兩路 呢個主題,講述 殭屍陣營 同埋 狼人陣營 響園內爆發戰爭。




同樣係一個原創故事,但今年就更加高一個層次,因為我覺得兩大陣營對決嘅故事係更加吸引;同時亦可以俾賓客選擇加入邊一個陣營,令到我地都可以親身投入故事入面。 

現階段只係好初步嘅宣傳,但係已經可以見到今年嘅宣傳係落咗好多心機。我想讚嘅,係每張圖都做到好有效果;一張圖,就已經可以顯示咗陣營特點、戰況激烈嘅效果。




雖然樂園強調佢地請咗韓國明星、明模去扮演兩大陣營嘅首領,但呢樣我反而覺得唔咩特別;因為我唔知道佢地係邊個,而我亦相信一般香港人亦唔太熟悉佢地係邊個...  反而每一張圖都真係做得咁仔細,咁有效果嘅時候,絕對比起用名人更加有魅力!不過我個人黎講係比較鍾意殭屍陣營,所以希望可以快到見到另一陣營嗰張圖啦!




其實,我覺得 香港迪士尼樂園 呢邊,輸俾對手嘅,主要係唔夠恐怖同埋唔夠鬼屋。事關人地每年都可以有八個或以上嘅鬼屋,而我地呢邊就成日都係得兩三個...  所以 香港迪士尼樂園 就運用咗自己嘅強項,用咗氣氛同埋故事黎造勢。但同時,我好佩服嘅係,園方亦都好積極去面對自己嘅弱點,嘗試引入更多新嘅鬼屋;先有 黑色馬戲班,後有 詭墳學院,當然及不上人地每年全部都係新嘅鬼屋,但已經係一個好開始。再者,好多人都認為對手的確只係著重恐怖、嚇人,而呢邊就另外會再著重佈置、裝飾。




至於講到商品,事實上,每年 迪士尼黑色世界 都係我大出血嘅時刻...  因為每年嘅商品都好靚,再加上園方特別為 黑色世界 推出比平時款式多好多嘅商品。但係,我覺得有啲可惜嘅,就係每年嘅野都係差唔多,只不過係個圖案唔同咗...  假如上年已經買咗嗰樣野的話,今年就未必會再買啦... 所以,如果能夠有更多品種嘅商品就更好。

撇開呢個小缺點,都依然有好多商品好吸引;當然,其中最值得我注意嘅,就係 Duffy 嘅商品啦!有好多 Duffy 粉絲見到呢張圖嘅時候 ( 包括我自己 ),會覺得好失望,因為件衫同上年一模一樣。但當我睇真啲嘅時候,發現呢隻其實係一隻新嘅 小Duffy 黎架,呢到並唔係講緊件衫!雖然衫係一模一樣,但呢隻 小Duffy 手上係多咗一個南瓜筒架!我諗佢將會成為我嘅第11隻 Duffy!




好啦,暫時講到呢到先,因為始終現時嘅資料都未係好詳細,要等遲啲再公佈先知。整體黎講,今年活動真係做得好好!唔知,您地暫時對今年 迪士尼黑色世界2012 有咩感想呢?心中的感想 呢個新分類主要都係想同大家討論一下樂園嘅野,所以好歡迎大家一齊分享架!


沒有留言:

張貼留言