2012年9月3日

Happy 18th Birthday to Thomas!

( 又要造馬啦:而家時光倒流,呢篇文章設定為9月3日18:18發表,特別紀錄18歲生日嘅來臨!)

昨晚就同爸媽、大Duffy 去咗 迪士尼好萊塢酒店 住咗一晚,今日又響樂園入面玩得好開心!唔計買返黎嗰日的話,今次其實係 Duffy 第一次去樂園玩,我幫佢影咗好多相!( 遲啲會再分享 )在此,我要多謝酒店內、園內每一位為我送上祝福,又或者為我締造奇妙一刻嘅演藝人員!當然,亦要多謝各位祝賀我嘅朋友;因為有您地,我嘅生日先會變得更加難忘!




18歲啦,正式成為大人...  大人可以做多好多野,而今日響樂園返到屋企之後就開咗一支香檳慶祝。雖然大人係可以做好多好多野,但同時亦要面對更多嘅煩惱,我亦知道有好多難關正在等待著我...  但係,無論未來係點,路始終要繼續走落去;我同時都深信我已經比起好多人幸福得多。所以,我一定要活好每一天,向著自己嘅夢想進發,讓生命變得更有意義!

渡過十八個年頭,男孩慢慢長大;或者,佢已經唔可以再使用「男孩」呢個字眼啦...  不過,長大咗嘅男孩,內心依然保持著純真;而呢一樣亦係佢自己引以為傲嘅獨特性格。迪士尼樂園、Duffy迪士尼小熊、WinnieThePooh 等,仍舊會存在於佢嘅心裡面,永不磨滅。純真,不代表天真。純真反而係一個人響經歷眾多生活挑戰之後,依然用最美好嘅一面去看世界。人往往會響長大嘅歷程之中,忘掉自己曾經擁有過嘅純真。幸運嘅係,佢並沒有遺失自己嘅純真。或者有人會覺得佢好傻,但係佢知道,只要自己活得開心,活得充實,就已經足夠...  但願,無論係去到19年,20年,21年...  佢都可以繼續堅持著呢個信念,繼續做一個純真嘅男孩...


沒有留言:

張貼留言