2012年9月5日

消失了的 Duffy Vinylmation?!

我本身就對 Vinylmation 冇咩興趣嘅,主要係因為覺得啲模型唔靚,唔夠吸引...  每個模型個頭都用咗 米奇 頭型,之後再將各個 迪士尼朋友 個樣整上去,好多都走哂樣...

好啦,前排響 Duffy迪士尼小熊 Facebook專頁上面見到美國嗰邊出咗新嘅 Duffy Vinylmation。一共出咗兩款,一款係毛絨 Duffy 模型,另一款就係水手裝 Duffy模型。因為 Duffy 個頭原本就係用咗 米奇 個頭型黎設計嘅,所以呢兩款模型完全冇走樣嘅情況。我作為一個 Duffy 嘅粉絲,而呢兩款模型又設計得唔錯,咁當然要買佢地返屋企啦!





我本身都唔期望可以響 香港迪士尼樂園 買得到,因為呢邊啲入貨速度唔算快;所以我就諗住下年去美國加洲 迪士尼樂園 嘅時候先至將佢地據為己有。但係又估唔到,今次香港呢邊又咁快又得賣喎!樂園官方專頁前幾日就展示咗上面嗰張相。

嘩!啱哂!9月2日開始賣,我9月3日會入去樂園玩,實買到啦!真係太好啦!正啊!但係當我9月3日響樂園諗住買嘅時候,我搵極都搵唔到,之後問啲演藝人員嘅時候...  佢地竟然答覆我:「唔好意思啊,兩款都已經賣哂,暫時未有貨。」我即時感到非常無奈...

Duffy 產品響 香港迪士尼樂園 一直都可以話係滯銷,園方更加係要減價黎促銷;今次佢竟然同我講,一款 Duffy 嘅產品,竟然響開售日嘅第二日,就已經賣哂,冇哂貨?!唔好講話 Duffy 產品,就算係其他產品,要有咁嘅情況,都已經係奇跡啦!

我唯一推斷到,可以解釋呢個情況嘅,就只可以係園方未入好貨嘅時候就開始咗宣傳。我真係唔相信,一件貨品,唔夠兩日就可以賣哂;只有一個可能性,就係個數量係異常地低...  明知個數量咁少,未入好貨,咁點解又要急住同人地講話有得賣?咪只會搞到空歡喜一場?

我嗰日本身已經計劃好入去玩就話冇咩問題啫;但如果其他人係因為知道有得賣而特別入去呢?老實講,我當日真係幾嬲,我諗住買黎送俾自己做生日禮物嘛...  好彩有另一樣商品補返數...  聽聞又已經入返貨啦,咁我只好期望下次入去可以買得到...  我唔希望再會有同樣情況發生...


沒有留言:

張貼留言