2013年1月20日

迷離莊園火車站 - 只限貨運?!

自從 迷離莊園 小路關閉後,想睇擴建進度冇之前咁方便,而家通常都只係響兩邊門口睇睇就算...  但假如有時間嘅話,都可以用另類方法睇嘅!為咗 迷離莊園,我再次乘坐 香港迪士尼樂園鐵路!好耐冇坐過啦...  印象中,灰熊山谷 開幕後都好似冇坐過,因為響小路睇都已經滿足到好奇心。





再睇返新版本嘅樂園地圖,迷離莊園 入面,鄰近鐵路嘅,分別有 奇幻庭園 以及一個小型火車站。





雖然的確係依鐵路而建成,但 迷離莊園火車站 最終都未能成為 香港迪士尼樂園鐵路 第三個車站。坐火車時偷拍到,火車站結構大致上都已經完成,不過月台就離鐵路比較遠,同時亦有設置欄杆;咁就代表 迷離莊園火車站 現階段都未被設計成一個可供乘客上落嘅車站...  實際上只係裝飾用途。





響 迷離莊園 嘅故事入面,主人 亨利爵士 會用鐵路將收藏品運返黎,呢個亦係火車站嘅存在價值。未來,唔知呢個貨運車站會唔會有機會變成一個客運車站呢?多一個車站可以有多一種體驗嘛!另外,坐火車嘅時候亦睇到 奇幻座園 嘅藝術品已經陸續抵達、開始上色,不過就影唔到相。>_<

要睇 迷離莊園 嘅進度又點止一個方法呢?而家就等我地升上半空,再用另一個角度睇清楚啦!登上 玩具兵團跳降傘,揀個靚位,響進行跳傘訓練嘅同時,仲可以睇到 迷離莊園 嘅真面目!點解我會話係真面目呢?因為用呢個高空角度黎睇,迷離莊園 龐大嘅後台設施即時表露無遺!





一開始見到呢個畫面,其實我好佩服 幻想工程師 嘅功力!因為佢地將整個後台設施收得好完美!之前行經 迷離莊園 小路,係完全睇唔到後台設施,我真係估唔到原來背後嘅後台建築物係咁大!但之後我又覺得,玩具兵團跳降傘 半空中嘅視野可以話係一個缺憾,破壞咗整個完美演出...  幻想工程師 好用心地將整個後台收埋,但呢個角度卻即時展示返,唔知仲有冇辦法可以補救呢...

最後又送上一張相片:玩降傘嘅時候,響 迷離大宅 旁邊隱約見到 灰熊山,睇落好似細座咗,哈!




3 則留言: