2013年1月20日

拿著玫瑰的 Duffy迪士尼小熊 與你共渡浪漫節日!

相信各位 Duffy 粉絲都同我一樣已經期待咗好耐,終於,全新 情人節Duffy 經已正式發售啦!星期五知道 情人節Duffy 上咗架,我今日就立即入樂園買返隻帶返屋企,成為我嘅第16隻 Duffy!





擁有一隻屬於自己嘅 情人節Duffy 之後,又等我仔細睇清楚佢身上嘅服飾、配件有咩特別啦!





每隻 Duffy 都一定會有一個 迪士尼小熊 招牌,但今次招牌背後卻由 Disney Parks 改為 Disney。







當然亦唔少得 Duffy迪士尼小熊 故事冊啦!我都會幫呢隻 情人節Duffy 好好收藏佢本故事冊!由上年嘅 南瓜Duffy 開始,所有 小Duffy 嘅故事冊都唔會附有膠套,都唔明點解咁都要慳... =_=





先前都講到今次嘅服飾採用英倫風格,上衣以及帽子都以紅色為主,上面更加佈滿心心形狀。







情人節Duffy 手上拎住一支玫瑰花,好浪漫!可以見到玫瑰花有一層層嘅花瓣,都整得幾精緻架!





我覺得今次最特別嘅,就係上衣嘅正面印有「Be Mine」嘅字樣,意思即係「讓我擁有你吧!」





呢隻 情人節Duffy 身上嘅「Be Mine」字樣,原意係俾男孩子將呢隻 迪士尼小熊 送俾鍾意嘅人;當女生收到之後,睇到呢個字樣,就可以答應嗰位男仔,從此令佢擁有一位可愛嘅女朋友!嗯,呢個故事真係好浪漫;但假如未有情人,都可以同自己講,呢隻 Duffy 將會「Be Mine」!唔知你與呢隻 Duffy 之間,又屬於邊個「Be Mine」故事呢?就讓呢隻 Duffy 為你帶來歡欣、幸運!





2013年1月5日

上年情人節,香港迪士尼樂園 推出咗第一款連同服飾發售嘅 小Duffy,就係好可愛嘅 愛神Duffy!黎到2013年嘅情人節,又有咩新搞作呢?尋日就收到1月份會員通訊,當中竟然有 Duffy 嘅蹤影!

今年,只要響 香港迪士尼樂園酒店 華特餐廳 與愛人共享情人節套餐,就會獲得 情人節Duffy 一隻。呢隻 情人節Duffy 嘅服飾同 迪士尼雪亮聖誕2012 嘅 米奇 聖誕服飾有啲相似,採用英倫風格;另外,佢嘅手上仲拎住一朵玫瑰花,好得意啊!假如將佢送俾自己鍾意嘅人,一定會好浪漫啦!

雖然本應係送俾愛人,不過我仲未有愛人喎...  但係見到咁可愛嘅 Duffy,我都好想據為己有啊!相信各位 Duffy 粉絲都同我一樣,響到諗緊,除咗去食情人節套餐之外仲有冇方法可以擁有佢呢?咁靚嘅 情人節Duffy,如果只得一個途徑可以獲得,就真係太可惜啦...  希望會同時響園內發售啦!




沒有留言:

張貼留言