2013年1月22日

澳門精彩遊 - 水舞間 帶你展開傳奇水上之旅

自公演以黎,不時都聽到有親友去咗睇 水舞間,睇完之後都一致給予好評!今次終於輪到我啦!其實我自己本身就唔係特別大興趣嘅,不過我媽媽就一直以黎都好想睇,但次次都有阻滯...  之前去澳門,試過遷就唔到表演時間,又試過買唔到飛,好彩呢次最後都順順利利欣賞到啦!





響劇院大門有一幅巨型畫作嘅投影,睇完演出之後,發現到原來畫作上嘅人物正正就係劇中角色!





開始演出前,劇院內顯示一幅世界地圖;莫非,水舞間 演出時將會帶領觀眾去到世界各地?





作為一個水上演出,最重要嘅,當然就係水池啦!呢個就係為 水舞間 特別設計嘅舞台!





唔似其他劇場表演,水舞間 允許觀眾響表演期間影相;既然我帶咗相機,咁我又影下啦,哈!表演開始,三支巨型船杆從水中升起;一眾表演者爬上船杆,再跳入水中,演出一系列水舞動作!





但係我今次就唔講故事內容啦,保留神秘感之餘,亦怕自己曲解故事內容,講錯咗就唔好啦!>_<  撇開故事,都仲有好多野可以講!響宣傳片入面,佢地都講到呢個演出涉及到好多高科技製作;例如,剛剛提及到嘅水池舞台,可以配合返表演嘅情節,迅速變成一個陸地舞台,非常厲害!








叫得做 水舞間,「水」固然係非常重要嘅元素,水池舞台已經好強,不過都仲有更多巧妙之處;演出嘅時候,水花從多個角度噴出,再配合色彩繽紛嘅燈光,做出幻化多端嘅水花效果。








不過 水舞間 又唔係無時無刻都同「水」有關嘅,表演都包含多個響空中、陸地進行嘅雜技環節。








其中一幕,演出者駕駛電單車,做出多個高難度動作,可以話係一個令我非常深刻嘅情節!






響美觀設計方面,佢地都做得非常出色!無論服飾、場景、佈景,都睇得出佢地花咗好多心機!





表演尾聲,男女主角終於可以響埋一齊;整個演出完結後,舞台繼續噴出小水柱,充滿幻麗感覺。






水舞間 響各方面都非常優秀,的確係一個值得欣賞嘅演出!惟一唔係咁滿意嘅,係門票價錢...  門票價錢唔算便宜,想坐一個比較好嘅位置的話,門票就更加貴;化唔化算,就視乎你點諗啦...


沒有留言:

張貼留言