2013年1月23日

帶著自己的小熊尋找 Duffy, 體驗奇妙時刻!

上年曾經有一段長時間,樂園入面係完全冇咗 Duffy迪士尼小熊 嘅蹤影,冇得同佢見面、影相...  去到 迪士尼雪亮聖誕2012,一個屬於 Duffy 嘅節日,佢終於每日都出現於 美國小鎮大街!響活動完結後,Duffy 亦搵到一個新嘅落腳點喎!而家,佢經已長註響 幻想世界 夢想花園!

嗰日發現佢搬咗屋,我同朋友就即刻去佢嘅新居搵佢!Duffy 仲做咗佢嘅招牌動作同我地打招呼!





呢次咁啱係我第一次帶東京 大Duffy 熊仔入樂園玩,估唔到佢第一次黎玩就有幸同 Duffy 見面!Duffy 見到我隻熊仔嘅時候都好開心,同佢握手之餘仲錫咗佢一啖,佢果然係一隻幸運嘅小熊!





響到亦要特別感謝幫我影相嘅演藝人員姐姐,幫我影咗好多靚相,令我可以記住奇妙嘅一刻!




各位 Duffy 粉絲,快啲帶埋自己嘅小熊,響園內與 Duffy 見面,體驗奇妙、難忘嘅時刻啦!:)


沒有留言:

張貼留言