2013年1月20日

澳門精彩遊 - 冬日威尼斯 幻彩四季!

平時睇開 香港迪士尼樂園 嘅聖誕裝飾,今次黎到澳門,就去咗睇下 冬日威尼斯 有咩特別!佢地棵聖誕樹用咗藍色燈光,感覺上更加有冬日氣氛!不過就冇咗聖誕節嘅嗰份溫暖...





其他位置都有掛上聖誕佈置,同樣會亮起藍色嘅燈光!總之,周圍都係藍色!





主題係 冬日威尼斯,咁當然將焦點放返響冬天,所以冇咗聖誕節嘅溫暖感覺都冇所謂嘅。佢地用咗一種效果去配合主題,就係白雪!聖誕樹、欄杆都佈滿積雪,好鍾意呢個效果!

 




冬日威尼斯 嘅重點項目就係一個叫做 幻彩四季 嘅投影表演,將影像投射到建築物上面。表演響戶外進行,原來範圍都幾廣!影完周邊嘅裝飾,我地就慢慢等待 幻彩四季 開始!






開始啦!影像被投影到建築物上面,整座建築物搖身一變,變成紅色,非常華麗!





正所謂「一年之計在於春」,表演亦從春天開始;繁花盛放,更加有一隻隻雀仔飛過!





黎到炎夏,就只係剩低刺眼嘅陽光;燦爛嘅陽光給人一種熾熱嘅感覺。





樹葉逐塊逐塊落下,被大風吹起;轉眼間就黎到秋天,一個清涼嘅節日。





突然,整座建築物都結咗冰!踏入寒冬,雪花紛飛;渡過四季,終於到咗一年嘅終結!





表演特別加插咗中國文化,就係我地非常重視嘅農曆新年!煙花綻放,樹上亦掛滿利是。不過我就唔係好明白,點解會選擇加插響冬天入面,農曆新年明明係叫春節嘛!





過完年,又再返返去冬天結冰嘅場面;一聲巨響,冰塊隨隨落下,最後就只有一片寂靜。






表演進入尾聲,畫面係浩瀚嘅宇宙,繁星閃耀。雖然唔係好明係咩意思,但真係好靚!






幾下宇宙爆炸之後,再次剩下黑暗;燈光亮起,整個 幻彩四季 投影表演正式結束。





雖然唔知個故事講咩,又或者根本就唔算係一個故事,但佢地嘅畫面、音效真係唔錯!而我覺得最得意嘅係,佢地都有加返自己嘅特式響入面;貢多拉船多次出現,好搞鬼!






好開心今次有機會欣賞 冬日威尼斯,雖然活動規模唔算好大,不過睇得出好有心機!相反,我成日去樂園玩,卻愈黎愈少見到佢地會花心機去搞好一個活動,唉...


沒有留言:

張貼留言