2013年1月18日

變身成為可愛的兔子, 彈彈跳跳飛上半空!

相信各位響見到呢篇文章嘅標題嘅時候,心裡應該充滿疑問...  吓,咁快就到復活節咩?!事實上,前排響12月嗰陣,當我自己響樂園見到呢個糖果罐嘅時候,我嘅心中亦都充滿疑問...  點解園方可以響聖誕活動期間推出復活節商品嘅呢?我到呢一刻都解答唔到,只係覺得好搞笑...






時間不合,係呢個糖果罐其中一個古怪嘅地方,咁大家又知唔知道另一樣古怪嘅野係咩呢?其實,答案並唔係響個糖果罐上面;請睇睇以下呢張圖片,睇完之後,答案應該已經呼之欲出...




第一眼見到糖果罐上嘅圖畫就已經覺得好熟面口,好似響邊到見過咁...  所以我就繼續諗...  咦,呢架 Oswald 花車,咪係 東京迪士尼樂園 奇幻復活節巡遊 嗰架囉!點解會響香港出現嘅...  最後我就響網上搵返,原來呢幅圖正正就係 東京迪士尼樂園 奇幻復活節世界2011 嘅活動圖片!




不過...  又唔算一模一樣嘅,佢地有響幅圖整走返人地個 灰姑娘城堡,只係冇加返我地嗰個咁解...  知道呢個真相之後,我嘅心情都幾矛盾:一方面係因為呢個糖果罐真係整得幾靚,搞到我好想買;而另一方面係因為知道呢個罐嘅背後其實只係完全抄返黎,都幾無奈...  但係我最後都買咗返屋企...

暫且唔講幅圖嘅出處,等我睇下佢有咩特別啦!相比其他園內商品,我更喜歡呢幅圖嘅畫風!同時,圖中亦有一啲響 香港迪士尼樂園 比較少見嘅 迪士尼朋友,包括 Thumper、Miss Bunny!




至於糖果罐嘅後面,就畫有來自 東京迪士尼樂園 奇幻復活節巡遊 嘅四架花車,好有復活節色彩!




睇返上年響 東京迪士尼樂園 影嘅相,原來我當時有響巡遊期間親眼見過呢四架花車架!唉,又勾起我嘅傷心回憶...  因為嗰日落雨,園方就將呢個巡遊縮短演出,只係出咗四架花車...  不過又估唔到,我響現場睇嘅嗰四架花車,正正就係糖果罐上嗰四架!真係巧合,哈哈!











至於糖果罐嘅蓋,就印有 米奇、米妮 頭像;亦有Chocolate Crunch嘅字樣,不過個字體就...




各位樂園Fans應該都知道呢啲糖果罐入面嘅糖果,響呢七年間,黎黎去去都係得嗰幾種味道;今次值得一讚嘅係,佢地終於有新突破!除咗以往嘅牛奶朱古力脆脆之外,仲新增檸檬蜂蜜味!




唔知呢個糖果罐會唔會都令你又愛又恨呢?雖然明知係抄返黎,但實在係好靚,令人愛不釋手...  其實一直都知道佢地不時會「參考」一下人地嘅設計,但係幅圖完全同人地一樣,真係第一次見...  冇錯,抄咗之後,呢一款商品的確會好賣啲,但係其他商品呢?整體商品質素會有所提升咩?既然明知人地嘅商品設計得好,就唔好得個抄字,應該認真諗下人地嘅成功,檢視下自己嘅失敗。真係好矛盾,我個心就想佢進步,但同時亦對佢冇咩信心,所以短期內都係寧願佢抄人好過... =_=

既然講開 東京迪士尼樂園 奇幻復活節巡遊,順便送一首歌俾大家,就係呢個巡遊嘅背景音樂。響現場聽嗰陣覺得幾得意,可惜好快就冇咗印象...  幾個月前,我嘅好友再俾我聽,我即時愛上咗!呢首歌真係好有活力,令整個巡遊嘅吸引力大大提升!雖然有啲長,但係都熱烈推薦俾大家聽聽!

     



每次聽完呢首歌,我就會開心起黎,甚至連做野都可以做得快啲!總之就係整個人都充滿活力!希望我地所愛嘅 香港迪士尼樂園 都能夠好好向人地學習,一步一步將活力擴散至整個樂園!


沒有留言:

張貼留言