2013年1月16日

再次走進迪士尼世界, Disney Infinity 即將登場!

一起身就睇到一項令我好興奮嘅資料!就係 迪士尼 將於今年夏季推出全新遊戲,Disney Infinity!上年7月嘅時候我都有介紹過一個可以俾玩家響 迪士尼世界 進行探險嘅遊戲,Disney Universe;而今次嘅 Disney Infinity 迪士尼無限世界,感覺上都幾相似,我覺得可以話係一個升級加強版!先睇睇官方圖片,相比起前作,遊戲標誌設計得好有時尚感,圖中亦特別展出咗多位 迪士尼朋友!





既然第一張官方圖片就已經有咁多 迪士尼朋友,咁我就率先講下遊戲入面嘅 迪士尼朋友 啦!前作都有包含 迪士尼朋友 嘅元素,不過各個 迪士尼朋友 就化身成造型服飾俾遊戲角色著上身;但係 Disney Infinity 就好完美咁呈現 迪士尼朋友 嘅面貌,玩家可以直接使用 迪士尼朋友 遊玩。







迪士尼朋友 固然係遊戲嘅一大賣點,不過 Disney Infinity 嘅遊戲世界都好值得留意架!因為各個場景都係以不同嘅 迪士尼 電影做藍本,甚至連今年暑假先上映嘅 怪獸大學 都有份!






前作 Disney Universe 曾經出現過嘅 加勒比海盜 世界,今次亦都響 Disney Infinity 重現!








暫時公佈咗三個場景,第三個係 超人特工隊,但係我相信之後會慢慢推出更多故事場景!睇完啲場景圖片,我就覺得今次嘅畫面設計好有立體感,而全新嘅遊戲任務亦都更加多元化!









Disney Infinity 遊戲更加將現實世界以及虛擬世界連接起來!同時亦大大增加玩家嘅自由度!以下係一啲 迪士尼朋友 模型供玩家收藏,只要將模型放上 Infinity啟動器,神奇嘅事將會發生!





Disney Infinity 將會依照返 Infinity啟動器 上嘅兩位 迪士尼朋友,啟動相關嘅遊戲世界;換言之,玩家可以根據自己嘅喜好,配搭各個 迪士尼朋友,替自己創造獨一無二嘅遊戲世界!






最後,以下係一段遊戲預告片,畫面真係好靚!咦,我仲見到有 怪誕城之夜、反斗車王 背景!

     



雖然現階段就冇咩詳細資料,但睇完簡介,加上有玩過 Disney Uuniverse,我而家已經好想玩!如果你都有興趣的話,可以去睇睇官方網站Facebook專頁!希望佢地會快啲公佈更多資料啦!


4 則留言: