2013年1月15日

為自己的 Duffy迪士尼小熊 戴上主題名牌!

上星期入樂園玩嘅時候,終於都幫自己同埋 Duffy 整好咗最新嘅個人化主題名牌啦!我同 Duffy 一齊戴起呢個名牌的話,一定會好合襯啦!但話時話,點解我好似愈買愈多咁嘅...  =_=





而家,Duffy家族 擁有兩個屬於佢地嘅名牌,不過佢地應該都係鍾意新嗰個多啲,哈哈!好搞笑,大Duffy 明明著住套睡衣服飾,應該會同個名牌好唔襯,但咁樣睇又唔錯喎!





雖然 Duffy 佢地可以輪流戴名牌,但係影呢張相嗰陣,小Duffy 冇得戴名牌,好似好慘咁...  睇下樂園遲啲會唔會推出更多款式不同嘅名牌啦,如果有靚嘅款式的話,我都會整一個俾佢嘅!







2013年1月2日

開估!我所講緊嘅,就係 Duffy迪士尼小熊 主題名牌!而我亦都終於入咗樂園睇清楚啲啦!今次呢樣新產品,正面係白色嘅,附有一個 Duffy 小徽章;底色就配合返 Duffy,用咗啡色。同之前一樣,購買呢個名牌之後即可享有免費個人化服務,將自己想要嘅名字刻響名牌上面。

雖然我之前已經幫自己、Duffy 整過幾個個人化名牌,不過我今次依然決定再整多兩個新名牌!當然,一個係寫「Thomas」,另一個就寫「Duffy」啦!等我下次入樂園玩嘅時候就去整啦!







2012年12月30日

呢篇文章黎一個相片重溫:呢一刻又想同大家玩個猜謎遊戲,究竟點解我突然要重溫呢張相呢?昨日偶然間見到一樣野,不過我就未睇得清楚,亦未影到相,所以暫時就唔能夠詳細分享...  唔知你估唔估到我見到啲咩呢?睇下呢篇文章嘅標題、分類可能會諗到答案!嘿嘿!




沒有留言:

張貼留言