2013年1月15日

澳門精彩遊 - 華麗的酒店‧美味的食物

上個星期日再次去咗澳門玩,仲記得對上一次係2012年5月,估唔到響咁短時間就再有機會去!上次去完之後我都有寫篇文章記錄返,不過比較簡短,因為上次嘅行程冇咩特別,冇咩影相;但今次就唔同啦!今次嘅行程真係非常精彩!我仲特別拎咗部大相機去,影咗好多相返黎啊!呢篇文章將會分享整個行程發生過嘅事,而稍後都仲會有另外三篇去詳細講返三個不同嘅節目。

事不延遲,行程開始啦!不過...  響正式出發之前,有一樣好重要嘅事要做!當然就係執行李啦!仲記唔記得 Duffy 嘅故事呢?米奇 要出發去旅行,米妮 就整咗 Duffy,陪伴住 米奇 走遍各地...  而家每次去旅行,不論長短,我最少都會帶一隻 Duffy 陪我,因為呢個亦係其中一個 Duffy 信念!上次去澳門,我就帶咗 大Duffy 陪我,今次就輪到 小Duffy 啦!我仲幫佢戴上頸巾,驚佢凍親嘛!





嘩!轉眼間,我地經已黎到澳門啦!今次我地入住嘅酒店係 銀河酒店,大堂整得好華麗啊!






突然,整個大堂都響起音樂... 點解個水幕會愈升愈高嘅?仲不斷變色!究竟有咩玄機呢?






水幕緩緩下降,一粒閃耀嘅鑽石出現咗!鑽石配合不同顏色嘅燈光效果,發出耀目光芒。






登記後,就上到去我地嘅房間;客房設計時尚,亦都好寬敞,可惜嘅係窗外景觀一般...





小Duffy 一黎到,就已經霸咗張床,試下個枕頭舒唔舒服!睇黎佢地幾滿意,今晚可以訓個靚覺!





安頓好 小Duffy 之後,我地落咗泳池嗰到睇睇,影下相。周圍都整得好靚,感覺上都幾舒適。






呢到見到對面另一棟大樓,都設計得好華麗;金色嘅玻璃窗上面更加睇到我地呢邊棟大樓嘅影像!




太陽落山,我地亦係時候搵野食!爸媽今晚揀咗食西班牙菜,食咗薄餅、牛扒等,味道都唔錯!






食飽之後,就啟程去睇今次行程嘅第一個節目,冬日威尼斯!我地響城區嗰邊慢慢行過去。





途中經過我地入住嘅 銀河酒店;入夜後著哂燈,閃閃生輝,真係幾似一座宮殿!好靚啊!





黎到 威尼斯人渡假村,響戶外睇咗 冬日威尼斯 嘅佈置同埋表演,之後都有響商場行咗一陣。我一直都幾鍾意呢到嘅佈局,同樣係因為設計得好華麗,另一方面係佢地加入咗古典風格!





睇完表演又行咗陣,時候都唔早,呢晚接著落黎嘅活動都集中返響自己間酒店。





先前就由鑽石大堂進入酒店,而今次我地就響另一邊嘅水晶大堂返到黎 銀河酒店。





食糖水時間!呢到竟然有我最愛嘅紫米露,真係好開心!我仲另外加咗三粒湯圓添!





剛才就響人地 威尼斯人渡假村 個商場行咗陣,食完糖水,都響自己酒店個商場行一陣啦!眾多商店中,我最感興趣嘅就係呢個 Jelly Belly 啫喱糖專門店,呢到有好多種不同口味嘅啫喱糖!





見到排到好似彩虹咁嘅啫喱糖,我即時又諗起響 Legoland 網站見到,排到好似彩虹咁嘅積木!雖然我都係比較希望可以自由自在揀積木,不過我今次都貪得意,買咗少少啫喱糖試下食!





商場入面仲有一間戲院,我更加響戲院門口偶遇 無敵破壞王,以及其他響電影內出現嘅角色!





玩咗大半日,響房間舒舒服服訓返覺之後,繼續第二日嘅行程!梳洗後,落咗商場食早餐。





叫咗我都幾喜歡嘅奶油豬仔包;不過最搞鬼嘅係,我地竟然響食早餐嘅時候叫咗個淨魚蛋黎食!







因為下午嘅行程比較緊迫,所以我地出去行咗一陣之後,就返咗酒店商場食午餐!響美食廣場食午餐,自己想食咩就揀咩,而我就揀咗我鍾意嘅 Pepper Lunch 黑椒牛肉飯。







又黎到最重要嘅甜品時間啦!呢到一共有三間甜品店;開咁多間,響到引誘我,搞錯!






最後,我接受咗佢地嘅引誘,每間都試下;不過我同爸媽三個人分,算係啱啱好啦!我地分別買咗士多啤梨烤餅、焦糖燉蛋泡芺,同埋檸檬蜂蜜、綠茶雪糕糯米糍,全部都好好味!






食飽飽,就到今次行程嘅第二個節目,亦係整個旅程嘅焦點,我好期待嘅 鐵達尼號展覽館!是次展覽響 威尼斯人渡假村 入面嘅 金光會展 舉行,於是我地又再次黎到 威尼斯人渡假村。欣賞展覽接近兩小時,睇完之後就去到商場食個下午茶,今次嘅主角係澳門非常出名嘅葡撻。





行程的確係非常緊迫,食完下午茶、休息一陣之後,就去睇最後一個節目,水舞間!睇完表演都已經係傍晚,於是我地就去食返個葡國菜晚餐,當中我最鍾意嘅就係葡國雞,好味道!





節目睇哂,晚飯又食完,都係時候返屋企啦...  搭船離開之前梗係趁最後機會買手信啦,哈哈!





今次嘅澳門之旅的確係非常緊迫,不過又真係好精彩!稍後再同大家分享返有關三個節目嘅感想!


沒有留言:

張貼留言