2013年1月12日

驚喜源源不絕! 與穿上睡衣的 Duffy迪士尼小熊 一起睡覺吧!

點解呢個星期好似出少咗文章嘅?全星期都只係得幾篇,搞錯!其實係我掛住去玩...  哈哈!星期日、一就去咗澳門,星期三就去睇戲,而星期二、四就分別與不同朋友入咗樂園玩足全日。雖然今個星期掛住玩冇出文章,不過玩完全個星期之後,我而家有好多趣事想同大家分享!我之後將會慢慢講返哂全個星期所發生嘅事!而家就立即分享其中一個響樂園入面嘅新發現!

樂園近期都先後推出咗 曲奇餅、個人化名牌 等等嘅 Duffy 商品,估唔到話咁快又有新商品出場!





呢樣商品就係先前同大家介紹過嘅 Duffy 睡衣套裝!之前響美國推出後,而家終於登陸香港啦!





同以往推出嘅服飾套裝有少少唔同,今次嘅睡衣套裝係用咗盒黎包裝,仲設計得好精美添!





盒上亦印有以不同語言翻譯嘅「Where will you take Duffy?」,中文版本係「你和Duffy同遊嗎?」







呢個睡衣套裝包含上衣、下衣、帽、拖鞋,以及枕頭;等我睇真啲,睇下啲配件有咩特別先!





上次都講到,響呢套衫可以搵到好多圖案;上衣、下衣用淺藍色做底色,並印有多款 Duffy 圖案。





上衣嘅旁邊釘有 Duffy迪士尼小熊 招牌,而今次嘅招牌都配合返套衫嘅底色,改成淺藍色。





值得一提嘅係,今次條睡褲嘅左邊位置並冇加上 米奇 頭型圖案,唔知係唔係特別設計成咁嘅呢?





至於睡帽方面,都係淺藍色嘅,正中間印有 Duffy 嘅名字,同時釘有 Duffy 迷你招牌。







呢對拖鞋,底部當然就係 Duffy 最出名嘅可愛腳印!拖鞋嘅正面亦都有一個船錨嘅圖案。





最後,白色嘅枕頭上就有黎自 東京迪士尼海洋 嘅 Tippy Blue,今次係佢首次衝刺 東京迪士尼!





買咗新衫,返到屋企之後立刻俾我嘅 Duffy 小熊著上身先!嗯,果然係好靚好可愛!





睇下!佢已經訓咗響自己個枕頭上面,睇黎已經準備好同我一齊訓覺,一齊進入美好嘅夢境之中!





香港迪士尼樂園 呢排的確係突然俾咗好多驚喜我,響樂園行行下見到新嘅 Duffy 商品真係好開心!但係...  小飛俠套裝呢?美國嗰邊明明係出咗小飛俠套裝之後先出睡衣套裝!究竟幾時有得賣!>_<


沒有留言:

張貼留言