2013年1月9日

Epic Mickey - 荒廢世界傳奇之旅, 終於開始!

上年逛書展嘅時候買咗一本 Epic Mickey 概念畫冊,令我對呢個 Epic Mickey 遊戲 大大感到興趣;於是我就買咗個遊戲,將光碟放入Wii遊戲機,準備開始傳奇之旅!點知部機竟然讀取唔到個遊戲!幾個月過去了,Epic Mickey 出咗第二輯遊戲,心急嘅我終於忍唔住,誓要玩到呢個咁吸引嘅遊戲!





原先玩唔到嘅原因,係因為 Epic Mickey 係美國方面出版嘅遊戲,而我部Wii主機就係日本嘅;遊戲光碟一定要配合來自同一地區嘅Wii主機先至可以運作,所以之前買咗返黎都係玩唔到。最後,我決定買一部美國Wii主機返黎,俾我玩呢個遊戲!今次買咗部二手機,價錢會平少少。





究竟呢個 Epic Mickey 遊戲有咩特別吸引人嘅魅力,能夠令到我為咗佢而專登買部機返黎玩呢?介紹概念畫冊嗰陣都有講到,呢個遊戲入面嘅 荒廢世界 Wasteland,係用咗 迪士尼樂園 做藍本;Mickey 可以利用畫筆,將顏料或者稀釋劑填到去不同嘅物件上,去令到嗰樣物件出現或者消失。





佢地將一個 迪士尼樂園 嘅黑暗版本呈現出黎,感覺上好獨特,而有趣嘅遊戲設定亦都令我好想玩!而家終於玩到!遊戲期間仲發現 Oswald 其實係 Wasteland 嘅統治者!原來本身個故事都幾得意!





第一輯以及第二輯 Epic Mickey 我都有試玩咗一陣,兩輯都好好,但暫時覺得第二輯係好玩啲。第二輯相隔咗兩年先推出,遊戲系統、畫質方面相信都作出少少更新,所以好玩啲都係正常嘅!





第二輯最大嘅賣點,就係 Oswald 會響整個旅程伴隨 Mickey,兩位角色可以合作,做到更多動作!亦允許兩個人同時進行遊戲 ( 第一輯只允許單人遊玩 ),第二個人會控制 Oswald,幫助 Mickey。






但當然,自己一個人都可以玩;一個人玩嘅話,會繼續控制 Mickey,而 Oswald 會自動幫助你。每次響遊戲入面見到咁可愛嘅 Oswald 我都會好開心,佢緊張嘅表情反而令我覺得佢更加得意!我都好想試下控制 Oswald!嘿嘿,我叫咗我嘅好朋友遲啲黎陪我玩,咁咪可以控制 Oswald 囉!





只係啱啱開始玩,暫時冇太多關於遊戲嘅資料同大家分享;但原來呢個遊戲都唔係想像中咁易玩...  不過,只要我有時間,我都會努力過關!玩完之後再同大家講多啲關於 Epic Mickey 嘅野啦!


沒有留言:

張貼留言