2013年1月25日

入園辦年貨, 提早將福氣帶回家!

今年 金年有福 農曆新年活動內容唔多掂,惟有睇下其他方面會唔會為佢加返少少分數啦!雖然活動內容比較遲公佈,但其實一系列農曆新年主題商品經已於1月中率先響園內發售!





一踏入商店,就會見到多款農曆新年商品!米奇 亦已經穿上新裝,等你買佢返去一齊過年!







每年嘅農曆新年活動,樂園都會推出各款利是封供賓客選購,今年嘅質素都算係幾好。





而我覺得最搞鬼嘅係,佢地竟然推出咗求籤套裝!係幾得意嘅,但我有啲懷疑究竟有冇人會買囉...





佢地另外仲推出咗一副巨型啤牌卡,成功令我買咗返屋企;原因只得一個,因為上面有 Duffy!





我特別搵黎 迷你水手Duffy 企響啤牌卡嘅旁邊比較一下;嘩!啲牌仲高過佢,真係好巨型啊!





啤牌上面嘅圖片,其實就係 金年有福 嘅活動圖片,一種有啲似彩色水墨畫嘅風格,效果都唔錯。估唔到 Duffy 而家響各個系列嘅樂園商品愈黎愈常見;今次佢拎住利是響到食糖蓮藕,好可愛!





假如一樣商品嘅圖案係靚嘅話,我好多時都會被成功引誘到,之後就會忍唔住買咗返去...  呢副卡嘅圖畫都設計得幾靚,抵讚!曾經買過一副係整得非常求其嘅,好彩今次算係有啲進步!





全副啤牌入面,有其中四張牌係印有 Duffy 巨型圖案!一見到 Duffy 就會令我好開心!哈哈!





響我心目中,金年有福 活動內容就一定唔合格,不過商品就俾佢過關啦!唔知大家又點睇呢?


沒有留言:

張貼留言