2013年1月26日

在 香港迪士尼樂園 尋找 Oswald幸運兔子!

華特迪士尼先生 響1927年創作出 Oswald幸運兔子,之後卻不幸被搶去呢隻兔仔嘅版權...  去到2006年,事隔接近80年,迪士尼 方面決定主動購回 Oswald 嘅版權,Oswald 終於回家了!佢最終都可以成為一位真正嘅迪士尼朋友,並且響 Epic Mickey 遊戲入面擔當一位好重要嘅角色!

可惜 Oswald 暫時響世界各地嘅 迪士尼主題公園 都唔係咁常見,亦都唔係有太多相關產品出現...  現階段比較矚目嘅,就只有 東京迪士尼樂園 迪士尼復活節奇幻世界 巡遊入面嘅 Oswald 花車。雖然,Oswald幸運兔子 未有注目地於各個樂園登場,但其實佢已經靜靜雞滲入到不同樂園!




之前響網上見到,先前重新開幕嘅 迪士尼加洲冒險樂園,Oswald 已經響園內某個地點出現!嗯,唔知我今年夏天去嘅時候會唔會搵到佢呢?希望會搵到啦,我見到佢的話一定會非常興奮!

但係,其實 Oswald 亦有神秘地響 香港迪士尼樂園 出現!大家入園玩嘅時候見唔見到佢呢?前排同朋友入去玩 ( 就係嗰位令我鍾意 Oswald 嘅朋友,哈哈 ),我地響偶然間發現 Oswald!原來響 動畫藝術教室 入面,其中一張海報正正就係 Oswald 做主角!我之前都留意唔到添...




順便再睇真啲教室入面嘅佈置啦!裡面嘅掛畫都係以 米奇 為主,見到 Oswald 真係覺得好驚喜!




仲有一張 米奇魔術師 畫作,我尋晚咁啱都響 Disney Channel 睇到一段 米奇魔術師 嘅短片!XD




見完 Oswald 就離開教室,出到黎 動畫藝術廊 門口,再次見到 演藝人員 響地面畫咗一隻 米奇!




響 動畫藝術教室 走出黎,當然有收穫!就係自己畫嘅 高飛!今次係我第一次畫佢,都算係咁啦...




Oswald幸運兔子 響我心目中極速上位,響 2012我最喜愛迪士尼朋友排行榜 之中獲得第三名;呢一刻,我當然希望可以有更多機會見到 Oswald 啦!而家只係得幾張海報、畫作,邊到夠架!唔知未來會唔會有機會親身同 Oswald 見面、影相呢?又會唔會有更多 Oswald 相關產品推出呢?盼望 迪士尼公司 以後可以多加利用 Oswald,為呢隻由 華特迪士尼先生 創作嘅兔子重拾色彩!

最後,響呢到宣佈一個好消息!Tho's Dreams 由2011年11月至今已經累積超過十萬瀏覽次數!自己嘅Blog響短短一年幾累積到十萬瀏覽次數,好開心啊!都可以話係一個重要嘅里程碑!再次衷心感謝各位支持 Tho's Dreams!我會繼續努力,寫多啲有趣嘅文章,與大家分享奇妙!


沒有留言:

張貼留言