2013年1月28日

樂園事物仔細尋 - 印刷於樂園指南的名牌

樂園事物仔細尋 呢個系列又再同大家見面啦!今次呢個發現仲要唔洗入樂園玩都可以搵到!各位不時都會入樂園玩嘅 奇妙處處通 會員,相信都已經對園內各種設施嘅位置、佈局瞭如指掌;或者都已經唔再需要再拎樂園指南,又或者只係用作收藏,但其實每款指南都有啲得意野架!




講起得意野,有朋友同我講過,每款樂園指南嘅封面都會有一個 隱形米奇,有啲仲幾難搵添!不過,我今次唔係想講 隱形米奇,今次我將焦點放咗響印刷於樂園指南內嘅演藝人員名牌。




樂園指南內印有名牌,係想提醒返賓客,假如響有任何需要、疑問,都可以搵演藝人員幫手。點解我會突然講起呢個名牌呢?係同最新一期樂園指南有關!因為我見到一個從未見過嘅名字...




響呢本樂園指南裡面,名牌上所顯示嘅名字,Arthur,係一個我響咁多款指南內都未見過嘅;於是我就諗,究竟呢個名字有咩玄機呢?有咩原因去促使園方將呢個名放響樂園指南入面?




諗諗下,我又覺得好似響邊到聽過呢個名... 丫!我醒起啦!係2013-2014年度親善大使,Arthur!相信園方係特別響2013年第一本樂園指南用咗親善大使嘅名字去代表全體演藝人員,好有意義!

發現呢個咁特別嘅安排後,我又睇返以前嘅樂園指南;原來園方不時都會用啲有特別含意嘅名!例如,響2008年、2009年 黑色世界 活動期間所派發嘅樂園指南,就用咗 南瓜王Jack 嘅名字!





當 反斗奇兵大本營 開幕,當時嘅樂園指南就用咗 Woody!( 仲係五週年版本嘅名牌添!)





假如你有儲開樂園指南的話,不妨睇睇近呢幾年嘅各款樂園指南,留意一下指南內嘅名牌;你應該會發現,出現得最多嘅,係一個A字頭嘅名字;我第一時間就只係諗到一個原因,哈!有時候,睇真啲各款樂園印刷品,可能都會有啲得意嘅小發現架!你都一齊發掘一下丫!


沒有留言:

張貼留言