2013年2月11日

恭喜發財! 喜氣洋洋的大年初一!

尋日大年初一,唔知大家做咗啲咩呢?拜年?逗利是?我全日只係做咗一樣野... 就係返工!不過,響返工之前,我同自己嘅 Duffy迪士尼小熊 一朝早就起咗身,響屋企同爸爸媽媽拜年!睇下佢地!個個都著住靚衫,握起雙手,做出恭賀嘅手勢!真係一班又乖又可愛嘅 Duffy 小熊!




巨大Duffy 著住咗新裝,而我亦響眾多 Duffy 小熊服飾入面揀咗兩套衫俾兩隻 大Duffy 響今日著。第一隻 大Duffy 熊仔著咗魔法師套裝,紅噹噹嘅魔法師長袍,好配合農曆新年嘅喜慶氣氛呢!來自東京嘅 大Duffy,我就揀咗中國裝俾佢著,令佢過呢個傳統中國節日嗰陣有一個完整體驗!





迷你Duffy 冇衫著,我亦冇特別為 小Duffy 換過另一件衫,但係佢地兩個都好開心咁拜年!另外,我都有俾新成員 情人節Duffy 一齊拜年,等佢可以感受一下我地 Duffy家族 嘅溫馨!




拜完年,我同一班小熊當然都有收穫啦!嘿嘿,係唔係覺得啲利是封好似有啲熟口熟面呢?因為係響樂園入面買嘅,上面都印有 金年有福 活動圖片!呢啲利是封係我指定要用嘅,哈哈!





過年點可以冇新年糕點呢?我好鍾意食年糕架,但係響新年先食到...  過咗成年終於再有得食!先前響樂園買咗一個新年全盒,黎到呢一日,裡面嘅糖果亦已經換成不同嘅傳統賀年食品!





雖然要趕住返工,冇響屋企留得太耐,但可以同 Duffy 一齊向爸媽拜年、食早餐,已經好開心!最後,響呢到祝各位「金」年有福、夢想成真,齊齊過一個既開心又奇妙嘅蛇年!^_^


沒有留言:

張貼留言