2013年2月14日

與 Duffy 好友暢遊樂園, 創造奇妙的一天!

各位仲記唔記得之前有一篇文章提及到 Duffy迪士尼小熊 現身於 夢想花園 同大家見面呢?文中都有講到我第一次帶來自 東京迪士尼海洋 嘅 大Duffy 熊仔入樂園玩,咁啱就見到 Duffy!其實,嗰次除咗我有帶自己隻熊仔之外,同行嘅好朋友都有帶到佢嘅 Duffy 熊仔一齊入去玩!兩隻 Duffy 熊仔過咗好開心嘅一整日,仲影咗好多相呢!我地響每個園區都有影相留念架!

第一張相我地用咗 迷離大宅 做背景;Duffy 問幾時先可以入去玩,但係我都答佢唔到...  哈哈!





睇完上面張相,相信大家都知道我地係身處響 灰熊山谷 嘅邊緣!既然黎到又點可以唔影地標呢?





出返 探險世界,我地坐木筏、上樹屋!響碼頭都影返張相留念先!咦,咁啱有探險船經過喎!





第四站:明日世界!向宇宙進發,展開星空之旅!就讓我地響 太空山 底下記載呢次星際旅程啦!





黎到 反斗奇兵大本營,即刻同 泡泡龍 合照先!唔知佢地想唔想同呢隻玩具恐龍一齊玩呢?





之後我地去到 幻想世界火車站,原本想坐火車返大街嘅,但我地見到啲野,因而停下腳步...





就係 夢想花園 入面嘅 Duffy ( 有關文章 ) !我地帶著兩隻小熊,衝咗去同佢見面、擁抱、影相!搵完 Duffy 後我地唔坐火車,決定行出去,途經 石中神劍;兩隻熊仔合力拔出長劍!好可愛!





最後一個園區就係 美國小鎮大街!進入商店裡面,用玻璃屋天窗做背景,同佢地影咗張相。





響 大街糖果店 嘅外面,我地仲見到用咗 Duffy迪士尼小熊 曲奇餅做主題嘅全新櫥窗!





我地嘅兩隻熊仔,再加上櫥窗內嘅熊仔...  嘩!小熊歡眾,真係一個熱鬧嘅 Duffy 派對!





玩足全日,夠鐘要離開樂園啦...  臨走之前,趁著最後機會,響樂園正門影多一張相啦!





呢次帶東京嘅 大Duffy 入樂園玩,令我諗起之前生日嘅時候同另一隻 大Duffy 入園玩嘅情境...  上次就係生日,而呢次就有好友相伴,兩次都係好獨特嘅奇妙體驗!唔知下次又輪到邊隻熊仔呢?


沒有留言:

張貼留言