2013年2月10日

巨大Duffy 換新裝, 過新年!

自從響 東京迪士尼海洋 買咗一件春日巡航T恤俾 巨大Duffy 之後,佢就一直都著住嗰件T恤;見佢好似好耐都冇換衫,於是我就響樂園物色一啲款式比較靚嘅童裝衫,買返黎俾 巨大Duffy!




有一次,響 灰熊山谷 偶然發現到,原來佢地出咗一套童裝,分別有T恤同埋短褲,仲要幾靚添!一直都以為佢地剩係出咗T恤,見到有一整套衫發售,我就即時買咗返屋企俾 巨大Duffy 著!




T恤上面有圍巾嘅圖案,充滿西部氣息;如果有加大碼嘅話,我就會買俾自己著架啦,可惜冇...




呢件T恤嘅底部有一個 灰熊山谷 嘅灰熊爸爸標誌,另外亦釘有代表「Grizzly Gulch」嘅標誌。





短褲都有標誌,不過就唔係灰熊爸爸嗰個版本;另一邊更加有灰熊媽媽、灰熊BB圖案,好可愛!






T恤同埋短褲都分別附上 灰熊山谷 招牌,表示呢套衫係黎自 香港迪士尼樂園 入面嘅 灰熊山谷!




雖然買咗一套新衫俾佢,但係有時見到啲童裝T恤設計得好得意,又會令我心郁郁想買返去...
安仔玩具箱 開幕之後,我見到一件幾靚嘅新款童裝T恤,最後我係忍唔住又買咗俾 巨大Duffy!




呢件藍色T恤印有三隻 綠色小人,仲有一飛衝天嘅 巴斯光年!而上面嘅線條更加有凹凸效果!





同 灰熊山谷 嗰件T恤一樣,呢件衫嘅底部都釘咗 反斗奇兵大本營 嘅標誌,同時亦有附送招牌。





巨大Duffy 可以換新裝過新年,佢好開心呢!唔知你同自己嘅 Duffy 又會過一個點樣嘅農曆新年呢?


沒有留言:

張貼留言