2013年3月6日

安仔玩具箱 2013 Grand Opening 開幕特輯

安仔玩具箱 話咁快就開咗一個月啦!相信各位樂園Fans都已經響過去嘅一個月內入去睇過!未有時間入園玩?都唔緊要!今日適逢開幕一個月紀念,就等我同大家分享下我影返黎嘅相啦!好,我地而家就出發,去到 香港迪士尼樂園 入面,探訪 安仔 嘅後花園,反斗奇兵大本營!




黎到全新商店 安仔玩具箱嘅門口,發現呢到有好多玩具呢!櫥窗入面都放滿林林總總嘅玩具!





入到去巨大嘅紙皮箱入面,頭頂上面原來係一副棋盤遊戲,而牆邊就有著名拼字遊戲 Scrabble。





叫得做玩具箱,當然會有好多玩具啦!皮球、玩具電話、膠圈、骰仔、模型配件...  包羅萬有!







響店內中央位置嘅貨架,原來係由骨牌以及玩具紙幣組成!玩具紙幣上面更加印有 胡迪 嘅肖像!





假如你有睇過 反斗奇兵 電影系列的話,應該都會知道,安仔 其實係一個好有天份嘅小畫家!玩具箱開幕前,佢就響工程圍板貼咗幾幅作品作為預告,而家,部份畫作已經移咗入玩具箱裡面!咦!等等!最左邊嗰位咪係 桃莉Dolly?但係響電影中,佢並非屬於 安仔 架喎,點解會響到出現?




店內不同位置亦有由 安仔 所繪畫嘅 迪士尼朋友 畫作,當中就有 玩具士兵 以及 望遠鏡Lenny。





嘩!竟然有我非常鍾意嘅 豆豆 啊!仲有同樣係響 反斗奇兵3 電影裡面出現過嘅 八爪魚Stretch!不過同 桃莉Dolly 一樣,根據電影情節,佢地唔係 安仔 所擁有,佢地響到出現係唔係有咩秘密呢?





講完店內裝潢之後,就講下商品啦!園方為配合 安仔玩具箱 開幕,特別推出多款主題商品!而最令我注目嘅,就係呢兩款 綠色小人、彈弓狗 造型帽子!好得意呢,應該會好好賣!




店內演藝人員特別推介:勞酥 X 綠色小人 袋子!只要將個袋反一反出黎,就可以轉換圖案!




另一款我覺得幾得意嘅,就係以下呢兩個 勞酥、抱抱龍 拉鏈袋,不過比較細,唔知用黎裝咩好...





仲有適合小朋友穿著嘅 胡迪警長造型套裝!穿上呢套服飾,小男孩即時化身成西部牛仔!





新店開幕,同時亦有多款新T恤發售!我覺得今次啲T恤都唔錯,特別係 薯蛋頭 情侶裝T恤!





主題商品另外仲包括糖果盒、杯、鎖匙扣等等;我幾鍾意今次呢種畫風,簡樸得黎亦幾得意。







其實呢支原子筆都幾吸引,有一隻好可愛嘅 綠色小人 企響原子筆嘅頂端!不過我最後都冇買到...




除咗以上提及過嘅 薯蛋頭 情侶裝T恤之外,仲有 奇妙處處通 會員別注版情侶裝iPhone 5手機套!




同時,園方亦有推出三款徽章慶祝 安仔玩具箱 開幕!而其中一款更加係限量版,限量800杖!




第一次入去之前,我本身以為店內會集中售賣 反斗奇兵 商品,但原來接近一半都唔係相關產品;安仔玩具箱 亦有售賣 Marvel漫畫英雄系列商品、米奇頭型原子筆 以及 智能手機保護套 等等。





因為 反斗奇兵大本營 近期都會提早關閉,所以一直都未有機會可以影到 安仔玩具箱 嘅夜景...  上星期我睇實時間,最後終於影到夜景啦!其實天空係未黑哂嘅,但係我都怕唔可以逗留得太耐。






感覺上,安仔玩具箱 好似突然變咗做 安仔美術館,一幅幅畫作被射燈照射,變成瑰麗嘅藝術品。





加入燈光效果之後,綠色小人 同埋 薯蛋頭先生 係唔係即刻變得更加有生命力,更加可愛呢?






最後,就係 安仔玩具箱 全景!再次用咗 沖天搖控車 做背景!影呢張相嗰陣,天空終於都黑哂...




安仔玩具箱 開幕後的確多咗 反斗奇兵 相關產品推出,令電影中嘅 迪士尼朋友 有多啲機會現身;但事實上,反斗奇兵 一共推出過三套電影,仲有好多角色係未響 香港迪士尼樂園 出現過!希望,終有一日能夠響呢間全新嘅主題商店入面見到更多 反斗奇兵 迪士尼朋友 嘅主題商品!


沒有留言:

張貼留言