2013年3月8日

復活「熊」要破蛋而出了!

復活節就到啦!大家準備好過一個開開心心嘅復活節未呢?或者可以搵以下呢隻 Duffy 陪伴你呢!全新嘅 Duffy迪士尼小熊 復活節造型毛公仔,經已登陸 香港迪士尼樂園!又係時候入一入園啦!




咦!呢到有隻復活蛋喎!上面有不同顏色,亦有 米奇 頭型圖案,幾得意喎!唔知入面有啲咩呢?




破蛋而出啦!原來係一隻復活節小雞!佢啱啱出世,一雙眼睛朦朦朧朧,好似未訓醒咁,哈!




睇真啲,原來唔係小雞,係一隻復活「熊」響到扮緊小雞!佢就係我地熟悉嘅 Duffy迪士尼小熊!




一隻 Duffy 小熊毛公仔又點少得 Duffy迪士尼小熊 招牌,以及一本故事冊呢?今次當然亦唔例外!





尋日我特別帶埋家中嘅 小Duffy 入去樂園,等佢可以同我一齊去搵呢隻新細佬,帶佢返屋企!




小Duffy 都想入去復活蛋裡面玩呢!但係佢太大隻,隻蛋裝唔落,都係俾返細佬入去啦,哈哈!




今次呢隻復活節造型 Duffy 可以收埋響復活蛋入面,好搞笑!相信好快又會被Fans們一掃而空!而家已經係第17隻 Duffy迪士尼小熊 加入我地嘅 Duffy家族 啦,我地嘅家族繼續不斷壯大起黎呢!唔知下一隻又會係點嘅呢?會係咩造型呢?不過可以肯定嘅係,佢一定都會係一隻好可愛嘅小熊!


沒有留言:

張貼留言