2013年3月6日

迪士尼「金」年有福 - 活動回顧

為期大約一個月嘅 金年有福 活動終於響2月24日正式結束啦!大家響活動期間入過去幾多次呢?呢個比較遜色嘅活動,真係唔係幾吸引到我入園玩,所以響二月上旬之後都已經冇再提及過...  但係,響活動期間都有發生過幾件趣事嘅,而家就等我一次過響呢篇文章入面同大家分享返啦!




樂園官方網頁先前都有公佈,由大年初一開始會向賓客派發利是,金光閃閃嘅利是封好靚呢!入面嗰塊朱古力金幣我到而家都仲未食,唔知好唔好味嘅呢?我遲啲先再食啦,應該未過期掛...




起初覺得活動好似只係局限於 美國小鎮大街,但原來 幻想世界 某個角落亦都充滿農曆新年氣氛!一眾 米奇家族 迪士尼朋友 亦穿著上年 迎龍接福 活動嘅農曆新年服飾,響 夢想花園 同大家見面!不過,上年影過嘅野我就廢時再排隊影多次啦;相反,我搵咗財神 高飛 影相,佢真係真搞鬼!






去到 金年有福 活動嘅最後一星期,估唔到園方竟然用咗 Duffy 做該期樂園時間表嘅封面主角!最後我又專登走入去樂園拎呢份咁可愛嘅時間表!今次係 Duffy 第三次做封面主角,好開心啊!




其實要講嘅野並唔多,已經講哂,哈哈!最後再次放幾張精選相片響到,做一個簡單嘅回顧啦!今次活動並冇特別表演項目,不過,美國小鎮大街 嘅佈置以及 迪士尼朋友 嘅服飾又真係唔錯嘅。









短短一個月嘅 金年有福 好快就結束咗,而黎緊嘅 迪士尼星級款待 同樣都係一個冇咩特別嘅活動...  嗚嗚...  究竟幾時先有得入去 迷離莊園 玩...  只盼望過埋呢兩個月之後就可以等到新園區嘅開幕...


沒有留言:

張貼留言