2013年3月25日

迪士尼星級款待2013 - 黃昏下的星級遊園記!

迪士尼星級款待2013 正式開始後,去到星期六,我終於有時間去到樂園入面體驗呢個特別活動!嗰日我下午先出發入去,入到去都已經係黃昏...  於是,我就響傍晚展開咗一次星級遊園記!




有別於以往,響今次活動期間,入場就會即時獲得一份 星級禮遇套裝,唔需要再另外去拎。配合返活動主題,星級禮遇套裝 嘅封面都採用咗 怪獸公司 以及 迪士尼公主 嘅圖片。




套裝裡面都包含幾樣元素,第一樣就係 星級美麗解碼鏡,可以響園內對 星級至美名言 進行解碼。大家可以留意一下以下呢張相片,唔知你留唔留意到呢幅樂園地圖有啲有趣嘅事發生咗呢?




迷離莊園 竟然響呢本 星級禮遇套裝 率先出現了!呢到註明咗 迷離莊園 將於2013年中開幕。不過,我比較在意嘅係,遮蔽效果並未有覆蓋莊園小路,難道開幕前有可能會重開小路?




呢個套裝嘅另一項元素就係VIP感謝卡,可以用怪獸或公主貼紙,製作一張感謝卡送俾自己嘅VIP。




舉辦 迪士尼星級款待 嘅其中一個原意,係希望可以俾賓客一個機會去感謝各位演藝人員;套裝內都繼續附有 演藝人員表揚卡,大家可以送俾一啲為自己帶來奇妙嘅演藝人員,向佢地致謝!




全新樂園指南,封面再次以 怪獸公司 做主題!睇黎暫時都係怪獸嘅天下,唔知幾時輪到公主呢?




今年,園方取消咗 星級徽章,唔知係唔係想慳錢呢?其實都冇所謂啦,嗰個徽章都冇咩特別用處。至於園內裝潢,因為活動規模唔大,所以佈置亦唔算多,但係都還可以嘅。





而 星級至美名言 展示牌就佈滿整個樂園,如果想搵齊哂每一個的話,可能都需要一段時間架!今次呢個小遊戲都算係唔錯,低成本之作,算係有啲野睇下,總好過咩都冇,不過嗰個主題就...







今次連 灰熊山谷、反斗奇兵大本營 都有份架!記得要去埋呢兩個新園區搵啊!





動畫藝術廊 嘅門口都有一個 星級至美名言 展示牌喎!既然黎到,等我順便入去嘆下冷氣先!




咦咦咦!點解呢到好似同平時有啲唔同咁嘅?有啲展品消失咗,但係又有新展品出現喎!




呢個展板整得幾華麗喎,上面就顯示咗來自電影《白雪公主》、《美女與野獸》兩位公主嘅圖片。





另一邊就係《怪獸公司》電影劇照,見到呢啲相,搞到我都有啲想重溫一下呢套電影添!




再睇真啲,原來展板上面,有好大隻眼呢!呢隻眼由 怪獸公司 嗰個「M」字標誌跳咗黎呢到!




離開 動畫藝術廊,行下行下,又黎到 皇室宴會廳;咦咦咦,點解又好似有啲野唔同咗?




一道神秘嘅門出現咗!估唔到,呢到變咗做 怪獸公司 嘅臨時工場,係時候嚇餐飽啦!以上呢兩個佈置都係為收費活動而設,作為 迪士尼朋友 嘅出場場景,可惜一般賓客應該就冇份...




活動開始後,園方都推出新貼紙,現階段有六款,每個主題園區都會分別派發一款。




除此之外,仲有好多不同款式嘅 迪士尼收藏品!等我睇下之後又會唔會有機會遇到先!




準備好體驗星級款待未呢?活動期間,園內亦會出現各種奇妙時刻,大家快快入園感受奇妙吧!


沒有留言:

張貼留言