2013年3月26日

曲奇餅‧便條簿‧貼紙 - 買盡所有心頭好!

農曆新年之前,園方為 奇妙處處通 會員推出額外10%購物折扣優惠,之後又突然推出六折優惠!相信各位都有趁機會將自己嘅心頭好一一帶返屋企!當然,我自己都唔例外啦!




其實我有啲瘋狂,都買咗幾多野;之前都有同大家分享過買咗返黎嘅新年產品、T恤等等。今日,想分享埋剩餘嘅 迪士尼樂園商品;當中,有一樣野我覺得係非常特別嘅!就係呢套便條簿!




點解會話佢好特別呢?係因為呢套便條簿設計到好似T恤咁,包裝上更加貼咗一啲 米奇耳朵衣架!便條簿一套三款,T恤上面分別印有 米奇、米妮、唐老鴨 可愛嘅樣子!





呢套便條簿令我諗起,三年前我響日本 迪士尼商店 都買過差唔多嘅野,就係兩套 Pooh 記事簿!一套都係T恤嘅形狀,另一套就係袋嘅形狀,同樣都係好可愛架!




近期,樂園都推出咗多個全新嘅商品系列:甜點、香港地標... 而我最鍾意嘅,就係布偶系列啦!




今次又再買咗一罐曲奇餅!上面可以見到 米奇家族 嘅各個 迪士尼朋友,以及佢地嘅布偶!




平時買糖果禮盒,通常都係貪個罐夠靚,今次終於有另一樣野吸引到我,就係綠茶味曲奇餅!我係超鍾意所有綠茶味嘅食物!不過我仲未試食,希望呢款新口味嘅曲奇餅唔會太差啦!




呢個布偶系列推出咗好多相關產品,我另外仲買咗一版貼紙!因為見到啲圖案好靚,又心郁郁買咗... 都係有各個 米奇家族 迪士尼朋友 同埋佢地嘅布偶!






除咗布偶系列貼紙之外,我睇下睇下,又搵到另一版好靚嘅貼紙,用咗主題園區 卡通城 嘅圖案!




呢個主題園區,以卡通動畫做主題,響加洲嘅 迪士尼樂園 以及 東京迪士尼樂園 都有架!不過我又唔明...  響香港都冇興建 卡通城,點解會推出有關商品?其實都冇所謂啦,最緊要係靚!




嗯,諗返轉頭,冇咗特別優惠後我都係繼續買野...  我係唔係應該遠離商店,慳返啲錢呢?哈哈!但係,有時候見到一樣心頭好,能夠買返屋企的話,真係會好開心架!所以都算係值得嘅!


沒有留言:

張貼留言