2013年3月30日

把 迷離莊園, 探險世界 合併起來! 全新創作園區登場!

仲記得 邊域山谷 嗎?去年11月我就同大家講到,響電腦以 灰熊山谷 作為藍本設計咗一個園區。呢一刻,香港迪士尼樂園 嘅 迷離莊園 快將開幕,而我自己就率先設計咗另一個全新主題園區!




延續上一次嘅 邊域山谷,我繼續響自己嘅樂園 Wonderland 夢幻樂園 進行粉飾工程。今次,呢個園區叫做 Ancient Land 迷失世界,參考咗 香港迪士尼樂園 嘅 迷離莊園、探險世界。




迷失世界 被分為兩個部份,其中一邊係 阿拉伯古城,不過我想講咗另一邊嘅 神秘島 先。事實上,除咗參考位於香港嘅兩個園區之外,仲有其他創作靈感係黎自其他 迪士尼主題公園;神秘島 嘅地標,神秘巨樹,就係參考咗 華特迪士尼世界 動物王國 裡面嘅 生命之樹 Tree of Life!




我地入去啦!神秘島 呢邊有一個入口,但因為旁邊嘅園區稍後亦會展開粉飾工程,所以暫時封咗。咁賓客而家可以點入去 迷失世界 呢?一陣會再講,嘿嘿!




響登上 神秘島 之前,不如我地先睇下呢邊嘅岸上有咩設施啦!有一條探險徑沿住河邊建成喎!旁邊有多間小食店,名為 Mystic River Trail Snack Bar 神秘河畔探險徑小食亭。




介紹 邊域山谷 嘅時候,都提及到會有 夢幻樂園單軌列車 Wonderland Monorail 環繞整個樂園;呢個新園區當然都會有車站,就係 Ancient Land Monorail Station 迷失世界單軌鐵路站。




呢邊嘅岸上仲有好多其他服務設施,洗手間一定要有啦,另外仲有資料亭等等。園區內嘅不同位置亦設有演藝人員入口,俾演藝人員進入地底通道,方便佢地穿梭於不同園區。





係時候上船,踏上 神秘島 啦!參考咗 香港迪士尼樂園 嘅 泰山船屋,一定要坐船先可以過到去。不過我地就唔係坐木筏,而係坐 神秘島運輸船 Mystic Island Ferry,碼頭嘅牆壁上都畫有波浪!





過到去 神秘島,有咩做呢?可以響高高低低嘅橋上,近距離欣賞龐大嘅 神秘巨樹!仲可以去探訪島上嘅部落,購買特式嘅紀念品、珍藏品 - Mystic Island Tribe Collection!





島上都設有洗手間,咁賓客就唔需要過返對面岸先可以去洗手間啦!除此之外,呢到亦有一個演藝人員入口,俾演藝人員經由地底來往湖畔同埋 神秘島。





而家,讓我為大家介紹 神秘島 最好玩嘅遊樂設施:神秘河流探險之旅 Mystic River Cruise!相信大家聽完個名之後,都估到呢個遊樂設施係參考咗 迪士尼樂園 嘅 森林河流之旅!




經過等待區之後,就黎到碼頭,比較特別嘅係,呢個碼頭雖然響室外,不過係有蓋架!等我地登上探險船先!由呢一刻開始,我將會化身成各位嘅船長兼導遊!




「大家好!歡迎黎到 神秘河流探險之旅!呢到就係世界聞名嘅 神秘河!大家準備好探險未呢?」




「呢到就係部落嘅神廟,大家要靜啲啊,唔好騷擾到佢地...  我地繼續前進啦... 」




「嘩!你地真係好彩!竟然可以響到見到罕有嘅天堂鳥!一定係幸運嘅徵兆啦!」





「咦!個瀑布好靚喎,不如我將艘船駛近啲,俾大家睇清楚啦!我地去啦!」




「大件事!原來係陷阱黎架!個瀑布不斷將我地艘船推入去火坑入面!點算啊?」




「丫丫丫!火啊!我地要快啲走啊!開盡引擎,全速前進!衝啊!衝過火坑啊!」




「唉,終於逃過一劫!下次都係要提高警覺,唔好俾美麗嘅假象吸引到... 」




「我地繼續往前走...  嗯,見到湖畔啦!有冇人未食飯?未食嘅話,一陣落船後可以去買野食!」





「我地返到碼頭啦!話咁快,我地嘅旅程黎到尾聲啦!大家玩得開唔開心呢?我地下次再見啦!」




其實,響呢個遊樂設施入面,都有隱藏咗一個緊急出口,但專登整到唔會俾賓客見到。順便講下,響水上進行建設有較多限制,所以我建造 神秘河流探險之旅 嘅時候都花咗好多心機!




我地已經睇哂整個 神秘島 區域,而家我地去 迷失世界 嘅另一邊,阿拉伯古城!阿拉伯古城 嘅地標就係 遺忘宮殿 Forbidden Palace,究竟入面有啲咩呢?我地稍後先至入去!





古城呢邊都有入口,但同樣因為連接嘅主題園區將會展開粉飾工程,都係暫時用圍板封住咗。大家見唔見到,牆上有幾個窗呢?有時會有單軌列車經過架!以下嘅圖片就咁啱有列車經過!





現階段,賓客可以使用古城內嘅一條小巷進出 迷失世界,經由小巷去到旁邊嘅 邊域山谷;原本呢條小巷只係設計成一條小通道,預計流量唔會太大,不過而家就成為咗惟一嘅出入口。




講返 阿拉伯古城 嘅設計,呢到嘅結構其實係參考咗 東京迪士尼海洋 嘅 地中海港灣。進入古城,首先會穿越一個有蓋走廊,之後就會去到城中嘅廣場,另外亦都有一啲小巷。




古城入面,有一個室內遊樂設施:魔毯飛天之旅 Journey Of Flying Carpet。坐響毛毯上面,神燈會施展魔法令毛毯上下擺動,而四周嘅牆壁亦會投影出飛天嘅情景!




除咗遊樂設施之外,同樣都有其他服務設施,夾夾埋埋組合成一個完整嘅 阿拉伯古城;Arabian Market Place 阿拉伯古城市集、Arabian Market Foods 阿拉伯古城美食,包羅萬有。





粉飾樂園嘅時候,我都響每個園區設置一個急救站,令有需要嘅實客可以第一時間接受治理。沿用以往做法,迷失世界 嘅急救站被設置於古城內一個較為隱蔽嘅位置,保障病者私隱。




緊張嘅時刻要來臨啦!我地要進入 遺忘宮殿 啦!進入宮殿後,就開始往下走,究竟有咩睇呢?





黎到地底,有遊覽車正在等待我地;登上遊覽車,充滿謎團嘅探秘正式展開...




一開始,宮殿裡面都比較暗,好似隱藏咗好多秘密,唔知會唔會有古怪嘅事發生呢?




有燈光啦,減退咗些少緊張嘅氣氛!但其實,探秘嘅旅程只係開始咗冇幾耐...




遊覽車轉彎,進入咗一間金光閃閃嘅房間;咦...  我地好似黎錯咗地方,誤闖神聖領域...




果然不出我所料,一股神秘力量驅使遊覽車高速啟動,響黑暗之中旋轉、下墮、飛馳!




遊覽車開始稍為減速,我地再次見到燈光...  不過,惡夢並未完結,一聲巨響傳出,燈光隨即熄滅!




突然,一陣強光刺進雙眼,當我地能夠睜開眼睇清楚嘅時候,發現眼前出現了兩尊神象...




遊覽車又再因為神秘力量而高速啟動,飛快地進入咗地底,我地最終嘅命運會係...?




穿越地底,遊覽車最終都停低落黎...  原來,我地經已離開宮殿,安全返回 阿拉伯古城...




一場緊張刺激嘅探秘要結束啦,而家我地去睇睇後台區域!剛才 遺忘宮殿 嘅過山車式旅程,係響背後呢個建築物裡面進行嘅,整個範圍都幾大架!我亦有進行過特別設計,確保一般賓客響園內任何位置都唔會見到呢座野,唔會影響景觀!




新園區開幕,亦有新增演藝人員通道,連接 遺忘宮殿 建築物以及 邊域礦山 嘅後台區域。咁樣,維修人員就可以好方便咁入去進行維修工作;當出現緊急情況時,亦可以用作疏散賓客。




我好鍾意呢張相!有齊哂三個地標!包括:邊域礦山、遺忘宮殿 以及 神秘巨樹!




最後,俾大家睇下晚間嘅 迷失世界 啦!配合燈光效果,又會有截然不同嘅感覺!











完成咗 迷失世界,下一輪粉飾工程又輪到邊個園區呢?就係旁邊嘅呢兩個園區!呢兩個園區分別係 神秘古廟 Ancient Temple、遺忘森林 Forbidden Forest。( 舊版 迷失世界 )




呢兩個園區好快就完成咗拆卸工程,變返一片平地!如果起野都可以咁快完成就好啦!哈哈!




咁呢片平地響之後會有咩計劃呢?大家睇到以下呢片填咗色嘅土地,會諗到啲咩呢?




我會慢慢進行建設,繼續為 Wonderland 進行粉飾!遲啲有新進展的話再同大家分享啦!:)


沒有留言:

張貼留言