2013年3月12日

探索動畫藝術, 回望昔日的 米奇家族...

我依然繼續趕工,務求極速完成 回望2012;不過就比我預期中需要更多時間,但我會儘快架啦...  感謝大家耐心等候,請放心,我用咗咁多時間,必定唔會求其交貨,請繼續期待一下!>_<

響回望上一年發生嘅事之前,今日想發表一篇較短嘅文章,同大家一齊回望昔日嘅 米奇家族!又考一考有睇開Tho's Dreams嘅朋友先!唔知你地記唔記得,我係最鍾意邊一款 米奇 造型呢?我成日都有提及嗰個造型,但除此之外,其實我仲有另一個造型都好喜歡,就係傳統 米奇 造型!




響園內嘅 動畫藝術廊 裡面,都放有一啲雕塑,顯示 米奇家族 當初面世嗰陣嘅傳統造型。當時嘅動畫都只係黑白顯示,造型設計亦相對比較簡樸,但係我就覺得咁樣反而更加可愛!華特迪士尼先生 初時為 米妮 戴上一頂插有花朵嘅帽子,以象徵女生,真係一個特別嘅設計!




咦!原來 唐老鴨 響初初面世嗰陣已經成日嬲爆爆咁,而設計上亦比起現時更似一隻真實嘅鴨仔;反而 高飛、布魯托  呢兩隻狗仔嘅樣貌就冇咩變化,同以前差唔多,服飾亦都冇明顯嘅改動。






我亦想趁住 Oswald幸運兔子 呢排備受注目,順便放一張傳統造型 Oswald、Mickey 嘅合照!華特迪士尼先生 係響1927年創作 Oswald 嘅,但因為失去 Oswald 嘅版權,因而創作出 Mickey;所以,Mickey 可以話係以 Oswald 為創作藍本嘅,亦因為咁,其實佢地兩個係非常似樣架!




經過多年來嘅變遷,今時今日 米奇 嘅樣貌經已同當初有明顯分別,亦衍生出多款不同嘅造型。對比之下,你又鍾意傳統嘅樸素造型丫,抑或現今設計得更加細緻嘅 米奇老鼠 呢?:)


沒有留言:

張貼留言