2013年3月14日

Here We Go!! Duffy小飛俠造型服飾終於登場!!

我自己都已經唔太記得,之前曾經響幾多篇文章入面提及過 Duffy小飛俠造型服飾...  應該都唔少...  等咗咁耐,終於俾我等到啦!今日入園嘅時候發現,呢套服飾經已上架啦!真係好開心啊!




呢套係我近期比較期待嘅一套 Duffy 服飾,見到有得賣,我當然諗都唔洗諗就買咗返屋企!能夠將 Duffy迪士尼小熊 以及 小飛俠 呢兩位我喜歡嘅 迪士尼朋友 配合起黎,好得意、好可愛啊!




呢套服飾用咗一個盒黎裝住嘅,做法同前嗰排推出嘅 睡衣套裝 相同;而配件亦都相當齊全架!






而家又等我地仔細睇下每一樣配件!首先係帽子,綠色嘅高帽上面釘有一條紅色嘅羽毛,好靚!




上衣睇起黎非常閃亮,亦有索繩、腰帶等裝飾;旁邊嘅短劍更加可以拔出黎俾 Duffy 拎住架!






至於背後,亦都繡有 Duffy迪士尼小熊 標誌性圖案:米奇頭型圖案。同時亦釘有 Duffy 招牌。






條褲就冇咩特別,深綠色,襯返件上衣;同平時一樣,都係有一個位俾 Duffy 伸返條尾出黎嘅。




呢對鞋就用咗皮質製成,底部有 Duffy 腳印。基本上,整套服飾都係完全參照返 小飛俠 嘅造型。






而我覺得比較特別嘅一件配件,就係呢個奇妙星粉布袋,上面印有一堆星粉,仲有 奇妙仙子!




另一邊就印有《小飛俠》電影嘅經典對白:「你所需要嘅,就係信念、信心,同埋奇妙星粉!」




我嘅 Duffy迪士尼小熊 經已化身成 小飛俠,準備好翱翔天際,向著夢幻島進發啦!Here We Go!憑著信念、信心,同埋奇妙星粉,我地都可以響天空飛翔!齊齊讓自己嘅 Duffy 帶領你飛上半空!


1 則留言:

  1. 請問香港廸士尼樂園有賣這套小飛俠衫嗎?

    回覆刪除