2013年3月17日

迷你版 米奇耳朵造型帽子 可愛登場!

米奇耳朵造型帽子 可以話係 迪士尼樂園 Fans嘅標誌,你有冇擁有一頂屬於自己嘅造型帽呢?其實,我覺得頂帽有啲大,戴咗之後未必好睇,所以除咗 Duffy造型帽子,一直以黎都冇買過...  不過而家唔再需要擔心呢個問題啦!因為園方經已推出咗全新嘅 迷你版 米奇耳朵造型帽子 系列!




今次呢套帽子分為兩個類別:第一類係淨色,推出咗藍色、紅色、粉紅色,我就買咗一頂藍色嘅。





另一個類別就係依照 米奇家族 迪士尼朋友 設計嘅,有 米奇、米妮、唐老鴨、布魯托、高飛。




我當然係買 米奇 啦!呢幾款原本都有推出正常尺寸,但而家改成迷你版,感覺上輕便好多。




咁買咗返黎之後,呢啲迷你帽又有咩用呢?當我響商店買嗰陣,演藝人員已經好踴躍咁為我介紹!購買呢啲迷你帽的話,包裝盒裡面會附有三樣配件;使用配件,呢頂帽可以有三種不同嘅用法!




使用方法1,髮夾:將髮夾扣上迷你帽之後,就可以戴響頭上,變成獨一無二嘅飾物!




使用方法2,頭飾:假如唔鍾意用髮夾,都可以利用伸縮繩將迷你帽固定響頭上面架!




使用方法3,匙扣:始終唔想將佢戴響頭上?都唔緊要!用黎做鎖匙扣都幾特別丫!




至於我呢,以上三個方法都冇用到,另外自創咗一個另類用法,就係俾我嘅 Duffy 小熊戴起佢!





耳朵造型帽都算係一種幾受歡迎嘅商品,亦推出過多款設計,例如有剛才提及到嘅 Duffy 造型。




而響美國嗰邊就有更多款式!前排就見到佢地推出咗 Oswald 造型,長長嘅耳朵好可愛啊!




全新迷你版 米奇耳朵造型帽子 精緻得黎仲有多種使用方法,咁你又鍾意邊一個使用方法多啲呢?


沒有留言:

張貼留言