2013年3月17日

願望成真!! Oswald幸運兔子 跳上樂園時間表!!

又到咗星期日,又係新一個星期嘅開始,亦即係話,又會有新一期樂園時間表推出啦!不過,我嘅願望今次並無延續落去,今期時間表已經唔係由 Oswald幸運兔子 做封面主角。其實都唔緊要啦,Oswald 都做咗兩個星期嘅主角,我已經好滿足!希望好快又再可以見到佢啦!




咁今期時間表係邊個做主角呢?俾個提示大家,今個星期四響樂園入面會有咩特別事發生呢?冇錯,黎緊嘅星期四,迪士尼星級款待 將會正式開始,所以新一期封面都特別配合返呢個活動!今次活動分開咗兩個焦點主題,怪獸公司 以及 迪士尼公主,今次就率先由怪獸 大眼仔 做主角!




大眼仔 戴住工程帽,好有型!再次感謝好朋友幫我影相,等我可以即時知道新一期時間表嘅設計!但係有樣野我就唔係好明,本身以為係因為復活節,所以先特別揀咗 Oswald 黎做封面主角;去到最後,只係維持咗兩個星期,復活節又未到,究竟點解會搵佢?背後有冇特別嘅用意呢?





2013年3月16日

估唔到,今個星期入到樂園嘅時候,發現時間表繼續係由 Oswald幸運兔子 做封面主角!我諗應該係因為今個月係復活節,所以搵呢隻兔仔黎做封面,咁可能全個月都會係佢!好耶!




今期樂園時間表同上期有少少唔同,就係響右下角附加咗「Oswald 1927」嘅介紹字樣。




已經有兩期時間表係 Oswald 啦!好開心啊!不過我鍾意上期嗰個表情多啲,睇落好似可愛啲!點算呢?如果佢真係全個月都係用 Oswald 做封面,咁我咪每個星期都要入去拎樂園時間表?!唔緊要啦,為咗 Oswald,值得嘅!但我始終都好想園內會有 Oswald 商品賣...  唔知幾時會有呢?





2013年3月7日

今日入園玩嗰陣,入場後,離遠見到樂園資訊索取處好似有一個熟悉嘅面孔,即時心諗:唔係掛...  當我行到埋去嘅時候,我整個人嚇咗一跳,因為我冇睇錯,今期樂園時間表嘅主角真係 Oswald!




今次係 Oswald 多年黎首次登上樂園時間表嘅封面,正確啲黎講,應該係首次出現響樂園印刷品。所以,假如你都鍾意 Oswald幸運兔子 的話,就要把握今次機會啦!因為唔知幾時先會再有佢份!時間表上面除咗有呢隻咁可愛嘅兔仔之外,背景亦印有「1927」字樣,亦即 Oswald 嘅出生年份;順帶一提,Oswald 係眾多 迪士尼朋友 之中,歷史最悠久嘅一個,今年已經係佢嘅86歲生日啦!

點解我會形容自己整個人嚇咗一跳呢?因為我真係完全冇諗過佢地會搵 Oswald 黎做封面主角;原因係,現階段響 香港迪士尼樂園 入面,Oswald幸運兔子 都仲未普及,而佢都唔算特別受歡迎。

另一個令我嚇親嘅原因,係因為我響一月下旬寫過一篇關於 Oswald幸運兔子 嘅文章;文章入面亦有提及到,我希望未來會有更多機會見到 Oswald,估唔到我嘅願望響咁快就成真咗!雖然今次真係好開心,但同時都希望我嘅願望可以延續落去!Oswald,你要繼續努力啊!


沒有留言:

張貼留言