2013年3月18日

Tho's Dreams 回望2012!

一拖再拖,拖到黎三月,我最後都完成咗呢篇文章!經過幾次預告之後,今次終於正式發表啦!黎到呢一刻先至睇返上年嘅野,好似已經冇咩意思,但2012對我黎講的確係非常重要嘅一年;所以,我都依然好想將一整年間發生過嘅趣事、寫過嘅文章重溫一次,響呢到再次同大家分享!

2012年有部份文章都幾有意思,又或者有特別嘅意義,我已經揀咗出黎,標示為「精選文章」假如有時間的話,我都誠意邀請您睇睇我曾經寫過啲咩,睇睇有咩野係響Tho's Dreams出現過...  好啦,我唔講咁多啦,廢時再耽誤大家,畢竟都令大家等咗好耐... 而家就為大家送上 回望2012!


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    



製作 回望2012,令我可以睇返自己上年經歷過嘅野;回望過去,好慶幸有各位陪我渡過一整年!曾經預告過,為補償呢篇文章嘅延誤,我將會送上一份小禮物,呢份禮物就係一篇全新自創故事!

原先計劃係短篇故事,但之前真係拖得太離譜,所以決定升級為一個會有三至四個章節嘅故事!咁究竟呢篇故事係關於咩嘅呢?保持神秘感之餘都俾少少提示啦:「_ 活 _、______ _ _ _ 子」您能夠解開秘密字眼嗎?其實呢排都有經常提及到架!點都好,敬請期待呢篇全新自創故事!:)


沒有留言:

張貼留言