2013年3月20日

小Duffy 暢遊迪欣湖 - 迎接春季來臨!

之前先後帶過兩隻 大Duffy 熊仔入去樂園玩,亦幫佢地影咗好多相,今次終於輪到 小Duffy 啦!嗰次去買 復活節Duffy,特別帶埋 小Duffy 見佢嘅新細佬;而入園前,我地就去咗 迪欣湖 行咗陣!




唔記得有冇講過,其實響 香港迪士尼樂園渡假區 開幕七年幾以黎,我都冇去過 迪欣湖活動中心...  咁點解今次突然會去呢?因為呢排我由學校出發入去樂園,會選擇搭巴士,並且會途經 迪欣湖!




搭過幾次巴士,我都有諗過落車行下,但係我又驚 迪欣湖 真係冇咩睇,所以制止咗自己。最後,我趁住嗰次有 小Duffy 陪伴住我,終於首次踏入 迪欣湖活動中心!




作為 迪士尼樂園渡假區 嘅一部份,呢到嘅佈置當然都非常精緻!主色用咗純白色,感覺好清新!





雖然周圍的確係整得幾靚,不過正如我原先咁諗,呢到真係冇咩好做...  只係得個沿住湖畔行...  我圍住個湖行一圈,竟然行咗我一個半鐘!幸運地,沿途都有好多花草樹木,散下步都幾舒暢。




平時都只係同 Duffy 佢地都響園內各個主題區影相,今次終於有啲新意啦!又係時候影返輯相!即刻以湖中嘅巨型水柱作為背景,幫 小Duffy 影張靚相先!話哂呢個都係地標黎嘛!




湖嘅中心唔係剩係得巨型水柱架,再行過少少,發現有一個小島,種滿綠悠悠嘅樹木。




湖畔有啲小亭,可以坐響入面,享受一下陣陣涼風;而小亭入面嘅裝潢都設計得好靚架!







咦!小Duffy 響到睇緊啲咩呢?原來響到睇緊湖水流動,估唔到啲湖水都幾清澈喎!




迪欣湖 除咗湖水之外,最多嘅就係植物!有高高嘅樹木、幼細嘅竹子、幼嫩嘅綠葉...  林林種種!







小Duffy 有特別發現!佢要話俾大家聽,佢響燈柱上面搵到一個 隱型米奇!你睇唔睇到呢?




呢到都有好多有趣嘅園藝設置,包括一個小瀑布,水流響石堆中流出,慢慢流入湖裡面。





平時坐 迪士尼線 嘅時候,都可以見到 迪欣湖 嘅巨型水柱,今次我地就響到見返 迪士尼線 列車。




另一樣我好鍾意嘅,就係呢片大草地!之後又幫 小Duffy 搵到個靚景影相!全部都充滿春天氣息!





我地臨走之前,小Duffy 見到旁邊有一個小型遊樂場,忍唔係玩咗一陣鞦韆呢!




好啦!係時候入樂園搵新細佬啦!行返樂園嗰邊嘅途中,經過好多之前未去過嘅地方...







響 香港迪士尼渡假區 入面,行到去邊一個地方都係咁靚!遲啲得閒嘅時候要再發掘一下!今次漫步於 迪欣湖,冇咩人,幾寧靜,比我預期中好...  等我搵一日再去過,試下坐腳踏船先!


沒有留言:

張貼留言