2013年4月1日

又到了4月1日, 祝大家愚人節快樂! :P

嘩!剛剛上一上樂園官網,竟然俾我發現,原來園方今日經已啟動 迷離莊園 頁面!頁面中更加顯示 迷離莊園 將會於5月4日開幕!今日係倒數33日!好快就到啦!好興奮啊!除咗開始倒數之外,網頁亦有公佈 迷離大宅、奇幻庭園、探險家俱樂部、紀念品等詳細資料!大家都快啲去 香港迪士尼樂園 官方網站 睇下,進一步認識呢一個快將開幕嘅主題園區啦!




大家去到樂園官方網頁,係唔係搵唔到呢個傳說中嘅 迷離莊園 頁面呢?因為...  上面嗰張圖片係假嘅...  係我整出黎嘅... 哈哈!各位愚人節快樂啊!不過,我都好希望可以快啲見到真正嘅 迷離莊園 頁面,同埋好想快啲知道確實嘅開幕日期!距離愈黎愈近,搞到我愈黎愈心急!快啲公佈啦,畢竟,我地一班Fans已經等咗好耐啦!>_<


沒有留言:

張貼留言