2013年4月11日

徽章狂熱! 為徽章交換同樂日作好準備!

聽日,一連三日嘅 徽章交換同樂日2013 將會正式開始!我將會響星期日入園參與今次活動!上年暑假開始咗儲徽章嘅小嗜好之後,不知不覺間已經儲咗好多徽章!( 都唔知係好事定壞事... ) 參與活動之前,當然要準備一啲徽章攞去交換啦,而我都特別趁呢個機會檢視自己嘅所有徽章!

我嘅徽章都有好幾個類別,而第一類就係 迪士尼朋友!一定唔少得我最愛嘅 Duffy迪士尼小熊 啦!





之後就有 小熊維尼!嗰個油畫徽章係我幾年前覺得幾得意而買嘅,係我買嘅第一個徽章!





米奇 作為樂園嘅主角,園方都為佢出咗好多徽章,我就買咗我鍾意嘅 魔法師造型、經典造型。





其他 迪士尼朋友 徽章就有 小飛象、唐老鴨 鞋子,為咗儲齊一對鞋,我亦買咗個 米奇 鞋子徽章!





下個類別就係樂園主題徽章!用咗樂園標誌設計成簡樸嘅徽章,另外亦有 睡公主城堡 立體徽章!





2011年同埋2012年,兩個擴建園區開幕,園方都有推出相關徽章,我都將佢地歸類為樂園類。今年三月,反斗奇兵大本營 全新商店 安仔玩具箱 正式開幕,又令我買咗三個好靚嘅徽章!







繼續去到下一個類別:節日類!響一整年間,樂園會舉辦不同特別活動,亦係買徽章嘅好時機!我先後響萬聖節、聖誕節、復活節買過徽章,但因為我覺得農曆新年徽章唔係咁靚,所以冇買到...






就算唔係節日,園方都會推出不同系列嘅商品,往往都會同時推出徽章,我稱為特別主題類!最近出現咗一個新嘅商品系列,香港地標,我見到一個徽章上面印有 迪士尼線 列車,就即刻買咗!





園方呢排仲有推出兩款鐵罐徽章,相信Fans們都已經買咗啦!我自己就買咗一罐 手偶鐵罐徽章!我有 米奇、唐老鴨、小飛俠、勞蘇、史迪仔;不過我想要 小飛象 多啲,遲啲應該會換走 史迪仔。





除咗配合商品系列推出徽章,有時都會有特別主題徽章上架,近期我比較鍾意嘅就係 課室主題。呢個系列一共有六款限量版徽章,每個徽章上面都有一啲有趣嘅細節,又令我買咗四個返去...





剩餘嘅一個分類,係紀念徽章,呢啲徽章都係有特別紀念價值,暫時有三個徽章被歸入呢個分類。有 樂園七週年徽章、華特迪士尼先生 生日徽章,以及我之前返工嘅時候所收到嘅 演藝人員徽章。





另外值得一提嘅係,園方不時都會推出徽章套裝,會有好靚嘅包裝盒,裝住一套幾個嘅徽章。我買嘅第一套徽章套裝,就係上年嘅聖誕節徽章套裝,亦係首度推出嘅 奇妙處處通 會員獨家套裝!





其實,響我開始儲徽章之前,每年續證嗰陣都會收到樂園送出嘅徽章套裝,而家已經有三套!分別係2010年嘅 史迪仔套裝、2011年嘅 迪士尼飛天巡遊套裝、2012嘅 反斗奇兵套裝。







最後,呢啲就係我諗住攞去交換嘅徽章!三個以 反斗奇兵大本營、灰熊山谷 做主題嘅徽章!本身係預咗去加洲嗰陣拎去交換嘅,不過而家旅程延期,都廢時擺響屋企鋪塵,拎去交換好過啦!





今年係我第一次參加 徽章交換同樂日!唔知會遇到啲咩野趣事呢?唔知會交換到啲咩呢?期待!


沒有留言:

張貼留言