2013年4月15日

首次參與 徽章交換同樂日, 熱鬧氣氛無間斷!

一連三日嘅 徽章交換同樂日2013 已經完滿結束啦!尋日係我第一次參與呢個咁有意義嘅活動!幻想世界 嘅角落突然變得非常熱鬧,果然係「同樂日」!而家就等我同大家分享下我所遇到嘅事!





現場有兩個遊戲俾各位徽章收藏家玩,仲有好多演藝員在場,響遊戲期間為大家打氣!兩個遊戲分別係拋金幣以及碌乒乓波,拋到、碌到去不同顏色位置,就可以獲得相對應嘅徽章!





以下就係我尋日嘅收穫,唔算好多,但已經好滿足!我亦幸運地獲得幾個新推出嘅 隱形米奇 徽章!怪獸公司月份系列,我得到二月份 Boo 徽章,但其實我想要九月多啲,遲啲又睇下有冇得交換先!





至於 米奇家族星期系列,我玩遊戲嗰陣得到星期四 Dale 徽章,之後我都換到 Chip 返黎儲齊一對!





玩遊戲都有其他不同嘅收穫,不過唔係咁啱心水,於是就去到園內各處,搵不同嘅演藝人員交換;呢一日換到兩個幾得意嘅徽章,一個係 Vinylmation Pooh 徽章,另一個就係可愛版 Dumbo 徽章!





最後呢個徽章來自一位朋友嘅,佢知道我想要 Pooh 名牌徽章,專登搵咗返黎同我交換!好多謝佢!





相比起隨機咁抽,我比較鍾意親自揀一啲自己喜歡嘅徽章,所以我每個遊戲都只係玩咗一次啫...  響現場冇逗留得太耐,但已經完全感受到嗰種熱鬧氣氛;所有徽章收藏家聚埋一齊,玩得好開心!好!黎緊呢年等我慢慢儲多啲徽章先!咁下年嘅 徽章交換同樂日 就可以玩得更加投入啦!


沒有留言:

張貼留言