2013年4月15日

東京迪士尼樂園 開幕三十週年! 幸福歡樂正式啟動!

今日係2013年4月15日,三十年前嘅今日,第一座響美國以外嘅 迪士尼樂園 隆重開幕!就係 東京迪士尼樂園 啦!相信日本嘅Fans們等呢日等咗好耐啦!今日終於都黎到呢個大日子!




以下呢張相片所顯示嘅,就係1983年4月15日 東京迪士尼樂園 園內舉行嘅 開幕典禮;迪士尼朋友 為樂園嘅故事揭開序幕,估唔到,呢個故事已經發展咗三十年,而家仲大受歡迎添!




隨著 東京迪士尼樂園 踏入呢個重要嘅里程碑,三十週年慶典 幸福歡樂年 今日都正式啟動!響呢一整年間,東京迪士尼渡假區 將會滿佈幸福歡樂!活動詳情可以睇返之前嘅介紹文章。




今日早上,東京迪士尼樂園 裡面都有慶祝表演,睇下場面幾虛撼!好多Fans捧場呢!Fans多,迪士尼朋友 都多!淨係呢張相已經見到超過二十位 迪士尼朋友,製作非常認真!




響咁開心嘅一日,一齊聽一首好開心嘅歌啦!幸福歡樂年 活動主題曲:Happiness Is Here!呢首亦係全新日間巡遊嘅背景音樂,充滿歡樂氣氛,好有 東京迪士尼 嘅風格!


     



除咗歡欣嘅旋律之外,我覺得呢首主題曲嘅歌詞都填得好好,好有意義!我最鍾意以下呢幾句:
「Let your heart fly, and we'll go on and on and on! 讓你的心飛到半空,我們一起繼續歡騰!」
「Like a child again, jump and shout and let it all out! 變回小孩子,跳起!呼叫!將歡樂釋放!」
「Life's a celebration that goes on and on and on! 人生就是源源不絕、永不停頓的歡樂慶典!」




呢排我成日留意嗰邊嘅動態,全新巡遊、全新煙火表演先後進行預演,令我好想快啲去現場睇!而一系列主題商品亦已經響上星期率先登場,有好多好靚嘅商品,好想將佢地全部據為己有!哈!稍後,我將會繼續推出 東京迪士尼之旅2013 前篇 嘅相關文章,同大家一齊分享呢份幸福歡樂!


沒有留言:

張貼留言