2013年9月5日

仲夏夜「奇」薈 - 奇妙的晚上, 盡情享受樂園魔法...

為答謝多年來長期支持樂園嘅 奇妙處處通 會員,香港迪士尼樂園 於8月30日、31日特別舉行 仲夏夜「奇」薈 活動。合資格嘅會員需要響指定期間內登入會員專頁進行登記;雖然登記過程有啲阻滯,開初搞咗接近兩個鐘都登記唔到,好彩之後都登記成功。其實今次係我第一次參加園方舉辦嘅同類型活動,所以就算登記時遇上麻煩,當日都無阻我興奮嘅心情!




我登記嘅活動日期係8月30日,活動容許我帶一位朋友一齊參加,嗰日我地大約中午12:00已經到咗樂園!迎樂路 設立咗指示牌話俾我地知道活動證件換領處嘅位置,今次活動好似好認真喎!




終於去到換領處拎咗活動證件啦!領取證件同時會附有一份活動時間表以及一張免費雪條換領卷;本身登記嘅會員更加會獲得一個紀念徽章!




園方早前都有響會員專頁宣佈,參加活動嘅會員,不論係本身登記抑或陪同參加,活動當日都可以獲得商品七折優惠。響全日任何時段,只要到任何商品銷售點出示活動證件,就會有優惠。




繼續睇下活動時間表,一揭開,就見到「奇妙的一夜,由此打開」嘅字樣。而裡面就顯示所有特別表演時間同埋 迪士尼朋友 見面時間。呢晚嘅活動將會有三個表演:奇妙今晚夜、獅子王慶典、怪獸大學啦啦隊。





至於嗰個紀念徽章,以深藍色做主色,上面印有「Appreciation Evening」仲夏夜「奇」薈 英文名稱,並且有 奇妙處處通 會員專享嘅標誌。我自己就覺得個徽章幾靚嘅,同埋有禮物收令我感到好驚喜!




呢一日除咗有特別活動,對於 奇妙處處通 會員嚟講,仲有一樣特別事項!就係 大冒險家餐廳 終於都有會員折扣優惠啦!我響下午首先食咗日式燒八爪魚丸,晩餐就食咗韓式牛仔骨套餐!當然亦都唔少得特飲 藍莓奧祕!





食飽飯,開始享受奇妙嘅一夜啦!由下午八點正開始,整個樂園就變成 奇妙處處通 會員獨享啦!我睇嘅第一個表演於故事劇場演出,就係 奇妙今晩夜!其實我唔明點解個名咁搞笑,不過入場後都覺得場面好隆重!舞台兩旁嘅螢幕以及布幕上都可以見到 奇妙處處通 標誌!演出開始之前又幫 Duffy 影返張相先!






開始表演啦!首先就有一班舞蹈員載歌載舞,為 奇妙今晚夜 揭開序幕!跟住就輪到兩位司儀出場!請留意一下男司儀,覺唔覺好似有啲熟口熟面?好似響某個地方見過咁嘅?哦!咪係某位爵士嘅其中一個子侄囉!







開場白過後,兩位司儀就邀請在場會員歡迎 香港迪士尼樂園 行政總裁 金民豪先生!佢嘅演講辭總括黎講就係感謝會員們一直以來嘅支持,亦希望大家未來會支持落去,成為樂園嘅一份子。話時話,今次好似係我第一次親身見到金生。





繼續欣賞表演!同平時嘅 米奇金獎音樂劇 一樣,奇妙今晚夜 將整個演出分成不同場景,不過就係為今晚特別設計嘅。總共有三個以 迪士尼 動畫為題材嘅場景:《小泰山》、《美女與野獸》、《獅子王》。備註:場景《美女與野獸》雖然獻上電影內嘅歌曲,不過出場嘅係穿著盛裝嘅 米奇、米妮。









而響每個場景嘅間隔,兩位司儀都會同會員們玩玩有獎問答遊戲,都係一啲與 香港迪士尼樂園、奇妙處處通 有關嘅問題。大家每當聽到問題之後,就會即刻舉手搶答,場面非常虛撼!




整個演出大約歷時45分鐘,黎到最後一幕,一位女歌唱員在台上獻唱;其實表演中嘅大部份歌曲都係由佢唱出,佢嘅歌聲好有力量,令人引象深刻!




響歌聲之中,布幕再次升起,舞蹈員又再出場。同時間,米奇家族 八位成員:米奇、米妮、唐老鴨、黛絲、高飛、布魯托、鋼牙奇奇、大鼻帝帝,一齊由劇場嘅後面逐漸步向舞台,散發星光!一連串舞步之後,奇妙今晚夜 演出正式結束!






睇完表演,就要去下一個項目啦!仲夏夜「奇」薈 其中一個矚目點,就係會有不同 迪士尼朋友 現身同會員們見面!既然係咁,事前我就專登買咗一本 八週年簽名簿,打算響呢一晚收集  迪士尼朋友 嘅簽名!




第一位遇上嘅 迪士尼朋友,係首次於 香港迪士尼樂園 裡面同大家見面嘅 艾利奧!佢嘅魚尾經已變成咗雙腳,能夠響陸上生活,唔知佢開唔開心呢?見到佢,我當然都要拎簽名啦!簽名被泡沫包圍,充滿海洋嘅感覺!今次係我第二次拎到 艾利奧 嘅簽名,你估唔估到我之前響邊到拎過呢?








之後所遇上嘅 迪士尼朋友,係電影《鐘樓駝俠》嘅女主角:Esmeralda!佢拎住咗自己嘅鈴鼓,仲不斷敲打節奏添!又係時候要拎簽名啦!佢嘅簽名好有性格呢!







搜索咗兩個簽名,但係我發現,時間好唔足夠!大部份 迪士尼朋友 都有好長嘅隊列,要拎簽名就要排好耐隊...  我惟有決定放棄拎簽名呢個任務,只係響旁邊影下佢地啦...  當晚仲見到 皮諾丘 與 蟋蟀占美尼、黃金服飾 米奇 與 米妮、以及 小熊維尼 與 跳跳虎。









其實當晚亦有另一啲 迪士尼朋友 出咗黎,但因為時間關係,我冇去搵佢地;而我最後亦冇睇到其餘兩個表演,選擇響寧靜嘅樂園裡面散下步、玩下遊樂設施。其中一個奇妙時刻,就係穿過 睡公主城堡!或者你會諗,成日都會穿過架啦,有咩咁特別?但係,當晚能夠近距離地觀賞亮起燈光嘅城堡,真係一種好夢幻嘅感覺!





只要樂園開放,幾時去玩遊樂設施都冇問題,咁究竟有咩遊樂設施係專登要響今晚玩嘅呢?就係 小飛象旋轉世界!我已經好耐冇坐過 小飛象 翱翔天際啦!佢嘅等候時間往往都好長,所以我平時就算想玩都唔會去玩;今晚完全唔使排隊,好正啊!飛上半空,細看 幻想世界 嘅夜景,又係一個奇妙時刻!






另一個我去咗玩嘅遊樂設施,就係 迷離大宅。呢一晚去玩其實冇咩特別原因,只係純粹想去就去。除咗陪我參加活動嘅朋友,亦有另外兩位朋友一齊黎到 迷離大宅;後面無人排隊,我哋最後每人各自霸咗一架電磁箱車,哈哈!展開迷離旅程之餘,我都有為 Duffy小熊 影相,認唔認得出呢個係大宅裡面邊一個部份呢?






黎到 迷離莊園,順便響園區嘅小食亭換埋枝雪條;我最鍾意食嘅係黑加倫子啫喱冰,但係因為價錢,又係已經好耐冇食過...  呢晚有得免費換黎食,好開心!





頭先提及到,所有參加活動嘅會員,全日都會有七折購物優惠,我梗係唔會執輸!我總共買咗三包徽章,全部都係 米奇表情系列!呢個系列總共有十款徽章,全部都係 米奇老鼠 嘅表情,以包裝發售;每包內藏兩個徽章,要打開先至知道係咩款。買咗三包,再同朋友們交換一個徽章,我已經擁有七個不同嘅款式啦!






買完徽章,活動時間都差唔多完結啦!臨走前,影下 美國小鎮大街 百貨店 外面嘅商店櫥窗啦!八週年櫥窗裡面有 米奇、米妮;怪獸大學櫥窗就有 向左和向右!所有櫥窗都好靚!






搞下搞下都已經係晚上11:30,要返屋企休息啦!登上 迪士尼線 列車,Duffy小熊 坐咗落黎,但係佢依然唔捨得除低活動證件呢!相信佢今晚一定玩得好開心,渡過咗一個奇妙嘅晚上!




今次,園方專誠為 奇妙處處通 會員舉辦特別活動,更加為此而延長樂園時間,的確值得雀躍!當然,亦要感謝一眾演藝人員,去到咁夜都依然為我地提供完美嘅遊園體驗!奇妙得以延續,有賴樂園每一份子嘅努力;亦正如 金民豪先生 所講,我深信,樂園支持者、Fans們也是包含其中...


6 則留言: